L'usu è e precauzioni di a manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio

I mantelli di ghiaccio è i tappi di ghiaccio sò strumenti è equipaghji cumunimenti usati in unità di terapia intensiva per rinfriscà fisicamente i pazienti.Oghje, vi accumpagnaraghju per amparà à utilizà a manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio.

L'usu di a manta di ghiaccio è di a calotta di ghiaccio hè unu di i metudi di rinfrescamentu fisicu cumuni in clinica.U rinfrescante fisicu include a terapia di friddu locale è a terapia di friddu di u corpu tutale.

A terapia di u friddu lucale include una borsa di ghiaccio, una manta di ghiaccio, una calotta di ghiaccio, una compressa umida fredda è una borsa di rinfrescante chimicu.A terapia di friddu sistemicu include scrub d'acqua calda, scrub etanolu, enema d'acqua salata di ghiaccio, etc.

Ùn importa micca u tipu di rinfrescamentu fisicu (terapia di friddu) hè utilizatu, i sustanzi più bassi di a temperatura di u corpu umanu sò usati per agisce nantu à u corpu lucale è sanu di u corpu per ottene hemostasi, sollievu di u dolore, trattamentu antiinflamatoriu è antipireticu.Per mezu di una valutazione puntuale è efficace di i sintomi lucali o sistemichi di u paci, l'applicazione curretta di a terapia di friddu è di calore pò risponde à i bisogni fisichi è mentali di u paci.

definizione

A manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio utilizanu u principiu di refrigerazione di semiconductor per rinfriscà l'acqua distillata in u cisterna d'acqua, circulate è scambià l'acqua in a manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio attraversu l'ospite, prumove a cunduzzione è a dissipazione di u calore di a pelle in cuntattu cù superficia manta, accussì comu ghjunghje sin'à u scopu di rinfriscà, riduce u cunsumu d'energia in u corpu di u paci, prutegge u tessulu cerebrale, riduce u cunsumu di ossigenu di u cervellu, è assicurà a funzione di organi impurtanti.

Meccanismu di l'ipotermia ligera in u trattamentu di a ferita cerebrale

1. Reduce u cunsumu di l'ossigenu di u tessulu cerebrale è l'accumulazione di l'acidu latticu.

2. Prutegge a barrera di u sangue è riduce l'edema cerebrale.

3. Inhibit u dannu di i prudutti tossichi endogene à e cellule cerebrali.

4. Reduce l'influssu di calcium è bluccà l'effettu tossicu di u calciu nantu à i neuroni.

5. Reduce u dannu di a proteina strutturale di e cellule cerebrali è prumove a riparazione di a struttura è a funzione di e cellule di u cervellu.

6. Reduce a ferita axonal diffusa.

Principiu di travagliu di l'instrumentu terapicuu di ipotermia lieve

U strumentu terapeuticu di l'ipotermia ligera hè cumpostu da un pannellu di monitoraghju di l'ospite, un sistema di rinfrescante, una manta di rinfrescante, un tubu di cunnessione, una sonda di monitoraghju di a temperatura, etc.

1. Dopu chì u semiconductor in a macchina hè alimentatu, l'acqua in a piscina hè rinfriscata, è l'acqua di rinfrescante hè pumped in a manta.Siccomu a temperatura di a superficia di a manta di l'instrumentu di terapia di ipotermia ligera hè più bassa di a temperatura di u corpu umanu, u calore di u corpu umanu hè trasferitu à a manta di rinfrescante.

2. Quandu l'acqua di ghiaccio in a manta hè riscaldata da u corpu umanu, circula à a piscina di u strumentu di trattamentu sottu à a temperatura bassa.U semiconductor in u strumentu di trattamentu sottu à bassa temperatura rinfriscà l'acqua di novu è u manda à a manta, perchè a temperatura di u corpu umanu diminuisce gradualmente.

3. Se a temperatura di u corpu umanu scende à a temperatura stabilita, u strumentu terapicuu di l'ipotermia ligera fermarà u travagliu.Quandu a temperatura di u corpu umanu aumenta di novu è supera a temperatura stabilita, l'instrumentu terapicuu di l'ipotermia ligera funzionerà di novu.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

①Psistema di terapia di compressione neumaticagamba di compressione d'ariastivali di compressionevestitu di cumpressione di u corpuecc) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

Tourniquetbanda medica

Terapia di ghiaccio è calore(pacchettu friddu per a caviglia, impacchetta fridda per u pede, involucro di compressione di ghiaccio, macchina di terapia di ghiaccio per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di post: Dec-19-2022