Strumentu di rinfrescamentu di a manta di ghiaccio medica

Meccanisimu d'azzione di u produttu:

L'instrumentu di rinfrescamentu di a manta di ghiacciu medicale (riferitu cum'è l'instrumentu di manta di ghiaccio in breve) usa e caratteristiche di a refrigerazione è u riscaldamentu di semiconductor per riscalda o rinfriscà l'acqua in u tank d'acqua, è poi circula è scambia l'acqua in a manta di ghiaccio attraversu l'operazione. di l'ospiti, per fà chì a superficia di a manta cuntattate a pelle per a cunduzzione di u calore, per ottene u scopu di riscaldamentu o di rinfrescante.

U strumentu di manta di ghiaccio pò esse usatu per elevà è calà a temperatura di u corpu è a temperatura locale.Hè un equipamentu ideale per neurochirurgia, neurologia, dipartimentu d'urgenza, ICU, pediatria è altri dipartimenti.Hè adattatu per calà a temperatura di l'ipotermia ligera è parechji tipi di malati di frebba alta refrattaria prima è dopu l'operazione di malatie craniocerebrali;Adatta per u rewarming postoperatoriu;Hè adattatu per cumpressione fridda nantu à e parti ferite di e persone (atleti) chì sò feriti da cadute o cascate;A causa di u so significatu clinicu pusitivu per u dipartimentu d'urgenza, a piccula dimensione, u pesu ligeru è altre caratteristiche, u strumentu pò esse stallatu in i veiculi d'emergenza.À u listessu tempu, hà un significatu clinicu impurtante per i pazienti cun trauma cerebrale, hemorrhagia cerebrale ipertensiva, infartu cerebrale, resuscitazione cerebrale cardiopulmonar, convulsioni ipertermiche è edema cerebrale causatu da diverse ragioni, per riduce efficacemente a pressione intracraniale, prumove a ricuperazione di a funzione neurale è riduce e sequenze.

Caratteristiche di u produttu:

A manta di ghiaccio hè basatu annantu à u principiu di a pompa di calore di semiconductor: hà a doppia funzione di rinfrescante è riscaldamentu.A temperatura di a superficia di a manta hè cuntrullata in modu efficace attraversu a tecnulugia di prugrammazione di l'urdinatore unicu chip, è dopu hè cunnessu cù a superficia di a manta à traversu a pipeline di pompa d'acqua per u scambiu di calore per ottene l'aumentu è a caduta di a temperatura di i pazienti.

A manta di ghiaccio è u capeddu di ghiaccio sò fatti di materiali d'alta polimeru impurtati è pressati cù tecnulugia ultrasonica.A superficia di a manta hà una conduttività à alta temperatura.U cunnessu rapidu impurtatu à a valvula hè utilizatu per facilità a cunnessione cù a macchina host.

Prestazione principale:

1. Riscaldamentu è rinfrescante sò realizati nantu à u principiu di a pompa di calore di semiconductor, senza refrigerante, contaminazione è sanità.

2. Perchè ùn ci sò micca parti di trasmissione meccanica, a struttura hè simplice, senza rumore, senza usura, è alta affidabilità.

3. Funzionamentu simplice, taglia chjuca, pesu ligeru è usu cunvene.

4. U cisterna di l'acqua hè corta d'acqua, a temperatura di l'acqua hè surriscaldata, è l'alarma hè datu, è u rumore hè silenziu da u reset manuale.

Scopu di l'applicazione:

1. Pò esse largamente utilizatu in neurochirurgia, neurologia, urologia, dipartimentu d'urgenza, dipartimentu respiratorju, dipartimentu di hematologia, UCI, dipartimentu di oncologia, dipartimentu di pediatria è infezzione, è ancu di ambulanza è riabilitazione sportiva.

2. L'indicazioni includenu ferita craniocerebrale, cirugia craniocerebrale, hemorrhage cerebral, infartu cerebrale, meningite, ipoxia cerebrale severa, infartu miocardicu, chirurgia cardiaca, risuscitazione cardio-cerebrale, ferita cerebrale ipoxic-ischemica neonatale, colpu di calore severu, avvelenamentu di monossidu di carbonu, febbre alta infettiva. cintrali alta frebba, etc Certi sò dinù usatu pi orthopedic è sport preghjudiziu lucale lucale ipotermia trattamentu.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(vestimenti di linfedema per e gambe, maniche di compressione per linfedema, sistema di terapia di compressione d'aria, etc.) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta di terapia di friddu, gilet di terapia di friddu, manica di gamba di pacchettu di ghiaccio, pacchettu caldu per painetc)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)

 


Tempu di Postu: Dec-26-2022