Strumentu terapeuticu di circulazione di pressione d'onda d'aria

pressione

A pressione di l'aria hè una abbreviazione, è u so nome scientificu hè u strumentu terapeuticu di circulazione di pressione d'onda d'aria.Hè un strumentu di fisioterapia cumuni in u dipartimentu di medicina di riabilitazione.Forma una pressione circulante nantu à i membri è i tessuti attraversu u riempimentu ordinatu è u scaricamentu di u saccu d'aria multicamera, è comprime in modu uniforme è ordinatu l'estremità distale di u membru à l'estremità prossimale di u membru.

Role

1. Prumove u flussu di sangue è linfa, migliurà a microcirculazione, aiutanu à prevene a furmazione di hematoma, prevene l'edema di i membri, è prevene a trombosi venosa.

2. Si pò allevà a fatigue è u dulore, numbness of limbs, mani friddi è pedi è altri sintomi di suministru di sangue insufficiente.

3. Accelerate u sistema di circulazione di sangue, accelerate a digestioni è l'absorzione di i rifiuti metabolichi di u sangue, i fatturi inflammatorii è i fatturi chì causanu dolore.Pò evità l'atrofia musculare, a fibrosi musculare, aumentà u cuntenutu di l'ossigenu di u corpu, è conduce à u trattamentu di e malatie causate da l'obstruczione di u sistema di circulazione di sangue (cum'è l'osteopenia, etc.).

4. Un certu effettu anti shock hè principalmente duvuta à u fattu chì u voluminu di sangue cardiacu di u paci pò esse aumentatu à un certu puntu durante u prucessu di compressione, per prevene u scossa.

A figura di a pressione di l'aria

A pressione di l'aria hè largamente usata è adattata per diverse malatie.

Cancer di senu postoperatorio

Dopu a cirurgia di u pettu o a mastectomia radicale per u cancru di u pettu, se ci hè una dissezione di noduli linfatici, ci hè una certa probabilità chì l'inflamazioni di i membri superiori saranu causati o ancu irreversibili per a distruzzione di i canali linfatici.A pressione di l'aria superiore pò esse usata per prevene è migliurà l'inflamazione.

Dopu a chirurgia ortopedica

A pressione di l'aria hè appiicata à i pazienti dopu a cirugia ortopedica, principarmenti a cirugia di l'anca è di i ghjinochje.In particulare per certi pazienti anziani, perchè a malatia degenerativa senile pò esse stessa sclerosi vascular, a cirurgia di l'anca o di u ghjinochju hè bisognu di riposu di u lettu, è u flussu di sangue dopu à u riposu di u lettu hè lento, hè faciule per causà trombosi venosa prufonda.U scopu di a terapia pneumatica hè di prumove u flussu di sangue venoso trà i musculi è impedisce a trombosi venosa profonda cumpressione passivamente i tessuti molli.

sindromu spalla-manu

Perchè e manifestazioni cumuni di u sindromu di a manu di a spalla includenu gonfiore bruscu è dolore di a spalla è di a manu, a circulazione pusitiva è a pressione ripetuta di a pressione di l'aria ponu riduce l'edema locale, prumove a cuntrazione di i vini sanguini periferichi, è restaurà a funzione d'autoregulazione di u sangue. corpu umanu.

Longu dorme

A terapia barometrica hè ancu un metudu di massaggi in una certa misura.In generale, quandu i pazienti chì sò stati in u lettu per un bellu pezzu ùn ponu micca attivamente realizà a furmazione di riabilitazione, ponu aduprà massaggi pneumatici per prumove a circulazione di sangue, impediscenu a furmazione di trombosi venosa in u corpu, è riducenu l'intorpimentu è u dolore in i membri.

A pressione di l'aria hè largamente usata è pò esse vistu in ogni locu, ma cum'è strumentu di terapia fisica, hà ancu contraindicazione !!!

Ùn deve esse usatu in i malati cù trauma, dermatite ulcerosa, insufficiency cardiopulmonary severa, installazione di pacemaker, infezzione severa incontrollata di membri, tendenza sanguinante è trombosi venosa prufonda di i membri inferiori.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Macchine per massaggi di cumpressione(costume di compressione d'aria, avvolgi per gambe di compressione d'aria medica, stivali di compressione d'aria, ecc) èserie DVT.

Gilet petto pt

③ Riutilizzabilebracciale à tourniquet

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(involucro di ghjinochju di compressione fredda, compressa fredda per u dolore, macchina di terapia fridda per spalla, pacche di ghiaccio per u codo etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile all'apertomaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjacciu per spallaect)


Tempu di post: Dec-30-2022