Gamma sportiva pronta di macchine per terapia di friddu: a megliu scelta per a riabilitazione sportiva

Nta l 'ùrtimi anni, cum'è l 'attinzioni di a ghjente à a salute è u sport cuntinueghja à cresce, riabilitazione sportu macchina terapia friddu in a visione di a ghjente.

A causa di i cambiamenti in l'ambienti internu di u corpu umanu dopu l'eserciziu pesante, certi celluli si rompanu è a mancanza d'ossigenu in u corpu pruduce una grande quantità di l'acidu latticu, risultatu in dolore è rigidità musculare.

Sport ready Sports Rehabilitation Chillers, una marca per atleti prufessiunali, furnisce un effettu di rinfrescante più precisu è di longa durata chì prumove a vasocostrizzione, riduce u metabolismu è accelera a ricuperazione musculare.

 冰桶1

Disegnu di forma portatile superiore, faciule di viaghjà è di trasportu, faciule d'operare, cunnessione Bluetooth intelligente, telecomando, regulazione di temperatura stabile, per purtà à l'utilizatori l'effettu di ricuperazione sportiva più còmode è prufessiunale, favuritu da parechji utilizatori dopu l'eserciziu.

 图片2

 

Macchina di terapia fredda pronta per u sport, marca medica prufessiunale, fornitore ufficiale di l'equipaggiu di recuperazione sportiva CFA, sistema di post-vendita cumpletu, perfettu, affidabile.

图片3

Ch'ella sia un atleta prufessiunale chì soffre di tensione musculare, gonfiore, etc., o un eserciziu di palestra in casa dopu u sollievu musculare, a macchina di terapia fredda pronta per u sport hè a megliu scelta, basta à operà u prugramma è aspittà per u piacè piacevule cum'è un massaggio..

图片4


Tempu di post: Jul-15-2023