U rolu di u Massager di Cumpressione d'Air

Funzione

1. U scopu principale diAbbigliamento di cumpressione d'ariahè di massaggiare i membri per compressione è espansione.Parte di linfedema hè dovutu à l'obstruczione di u flussu linfaticu.L'usu regulare pò alleviare l'edema di i membri.

2.Sistema di terapia di cumpressione d'ariapò impedisce a trombosi.Parechji pazienti sò in lettu per un bellu pezzu dopu a cirurgia.Dopu à u riposu di u lettu, per via di a mancanza di u muvimentu di i membri, a trombosi venosa eventualmente formarà.Una volta a trombosi venosa, pò causà cunsequenze gravi, cum'è l'embolia pulmonaria, chì hè una di e cause impurtanti di morte.

3. Inoltre, per u sindromu di l'inflazione cronica di l'estremità inferiore, l'insufficienza venosa o a trombosi crònica, l'edema severu di l'estremità inferiore pò ancu esse trattatu cùDispositivu DVT, è l'effettu hè assai bonu.

Vantaghji di u produttu

1, Dettagli di disignu perfetti, stile simplice è elegante.

2,Qualità globale certificata.Fine workmanship, excellent airbag senza perdite d'aria.

3, U tempu di pressione pò esse aghjustatu da ellu stessu, chì hè più convenientu per a cumminazione libera.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Abbigliamento di cumpressione d'ariaèserie DVT.

②Macchina vibratoria di espulsione di sputumgilet è cintura pettu

③Cappello di ghiaccio/coperta di ghiaccio/tourniquet

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022