U scopu principale di u pallone di cateteru

U scopu principale di u pallone di cateteru dopu l'intubazione endotracheale hè di riparà è prevene a fuga d'aria.Inoltre, l'enfasi di l'infermiera hè di attentu à u timing di riempimentu di u globu, evitendu l'alimentazione orale, mantene a trachea senza ostaculi è cusì.L'intubazione endotracheale hè un catetere endotracheale speciale, attraversu a bocca di u paziente o a cavità nasale, attraversu a glottis in a trachea o bronchi di u paziente, per furnisce e cundizioni per a patentabilità di a via aerea, l'approvvigionamentu di l'ossigenu è l'attrazione di e vie respiratorie, hè una misura impurtante per salvà i malati cù disfunzioni respiratorii. .

I. Scopu di l'airbag:

1. Fixation: Dopu à l'intubazione endotracheale, u paci deve immediatamente aduprà una agulla viota per inject air in l'airbag.Dopu chì u saccu di l'aria si espande, pò esse stuck in the airway è ghjucà u rolu di riparà a trachea per prevene a trachea da prolapse;

2. Impedisce a fuga di l'aria: se u paci applicà un ventilatore è altri dispositi, l'airbag hè stuck in the airway à questu tempu, è l'aria imbuttata da u ventilatore o l'ossigenu pò esse evitata da a fuga da u spaziu trà l'airway è a trachea.

II.infermiera:

1. Timing air bag riempimentu: di solitu dopu à l'intubation endotracheal, u saccu d'aria hè deflated per 5-10 minuti / tempu, è u gasu in l'airbag deve esse deflated una volta ogni 4-6 ore, cù un voluminu di 2-5ml.Inoltre, l'inflazione eccessiva deve esse evitata, per ùn cumpressà u muru di a via aerea, risultatu in un fornimentu di sangue limitatu di a mucosa tracheal locale, è per evità a necrosi causata da ischemia mucosa è ipoxia.Se l'airbag hè insufficiente, a fuga d'aria pò esse;

2. Evite l'alimentazione orale: Se i pazienti sò sottumessi à intubazione endotracheale, l'alimentazione orale deve esse evitata quant'è pussibule per evità u residu di l'alimentu indwelling in a trachea, risultatu in a ripruduzzione bacteriana è l'infezzione pulmonaria;

3. Mantene a trachea unobpatency: se u sputum di u paci hè grossu è grossu, hè necessariu di vultà è pate a volta in u tempu.Saline normale o bicarbonate di sodiu pò ancu esse aghjuntu à l'intubazione tracheal di u paci per dilute u sputum, o sputum pò esse diluted by atomization, per evitari l'intubation tracheal bluccata da sputum è mantene a trachea unobpatency di u paci.Inoltre, i pads dentali deve esse usatu per evità l'oclusione occlusal di a trachea, affettendu a patency di a trachea;

4. Esame regulare: A pusizione di intubazione endotracheal deve esse verificata regularmente per u muvimentu, torsione è altri fenomeni.A cinta hè generalmente usata per a fissazione secundaria per evità u prolapse luminale.

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(vestimenti di linfedema per e gambe, maniche di compressione per linfedema, sistema di terapia di compressione d'aria, etc.) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta di terapia di friddu, gilet di terapia di friddu, manica di gamba di pacchettu di ghiaccio, pacchettu caldu per painetc)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di post: 18-May-2022