I cinque effetti di a terapia di u friddu è a compressa fridda (2)

Aumentà u drenaje linfaticu

● Cumpressa fridda è trattamentu friddu sò assai impurtanti per a ricuperazione di u flussu linfaticu normale in tuttu u prucessu di guariscenza da u stadiu agutu à u stadiu di riparazione.

● U disignu di l'instrumentu di crioterapia di compressione di polsi constante di ghiaccio combina i vantaghji di a compressione intermittente è u trattamentu di compressione fridda per ottene a funzione linfatica positiva.L'usu di u saccu di ghiaccio di pressione di l'aria per furnisce a compressione pneumatica intermittente (IPC) è l'imballaggio di i ghjinochje di terapia fridda pò aiutà à esce da u lettu per un bellu pezzu più rapidamente.

Stimulà a guariscenza di tissuti

● Cumpressa fridda è trattamentu friddu sò assai impurtanti per a ricuperazione di u flussu linfaticu normale dopu a cirurgia, chì hè impurtante per tuttu u prucessu di guariscenza da u stadiu agutu à u stadiu di riparazione.

● Cù a tecnulugia di compressione intermittenti di u saccu di ghiaccio di u pacchettu friddu, u ghjinochju pò ottene un flussu di sangue megliu è una pressione venosa più bassa, è u tissutu pò esse riparatu più veloce.

Reduce l'usu di analgesici

● Normalmente, i medichi utilizanu analgesici per aiutà à trattà u dolore postoperatoriu.L'analgésici ùn pò micca esse usatu per certi pazienti per altri motivi.

● I chirurghi anu truvatu chì quandu i so pazienti utilizanu un sistema chì combina crioterapia cù compressione intermittenti, ponu cessà di utilizà tutti i medicazione di u dolore più rapidamente.

 

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(vestimenti di linfedema per e gambe, maniche di compressione per linfedema, sistema di terapia di compressione d'aria, etc.) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta di terapia di friddu, gilet di terapia di friddu, manica di gamba di pacchettu di ghiaccio, pacchettu caldu per painetc)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di Postu: Nov-07-2022