I cinque effetti di a terapia di friddu è di a compressa fridda (1)

Trattamentu friddu cumpressa friddu hè di fà u cervellu pensa chì u corpu hè veramente in un locu assai friddu, cusì chì u sangue secreterà a proteina anti-inflammation.Dopu chì u cervellu si sente, u flussu di sangue in i vini sanguini rallenta, è u sangue scorri principarmenti à l'organi core di u corpu umanu, in modu chì u sangue intornu à l'organi core pò piglià l'ossigenu, è u sangue aerobicu si sparghje. à altri lochi.

In cortu, stu trattamentu pò riduce in modu efficace l'infiammazione è l'acidu latticu, aduprate sustanzi più bassu di a temperatura di u corpu per agisce nantu à a superficia di u corpu, cambia a circulazione di u fluidu di u corpu è u metabolismu, ottene u scopu di trattamentu, è cusì accelerà a ricuperazione di u corpu.Inoltre, u metudu di cumpressione di ghiaccio ùn hà quasi micca effetti secundari è hè faciule d'implementazione.

Allevià u dulore

● U trattamentu friddu pò rallentà a cunduzzione di l'impulsu nervu è riduce a sensibilità di e terminazioni nervose;Puderà allevà u dulore causatu da a compressione di e terminazioni nervose per via di a congestione di tissuti è l'edema.

● U trattamentu tradiziunale friddu cù pacchetti di ghiaccio o acqua circulante disordinata hè di solitu lentu è poveru in allevià u dolore, per quessa ùn hè micca adattatu per un usu longu.

● Bingheng sistema cumpletamente autumàticu di riabilitazione di compressa fridda è calda pò circulà in modu continuu u fluidu friddu attraversu l'imballu persunale apposta per l'articulazione di u ghjinochju, chì hè assai còmuda è cunfortu.U prugramma di trattamentu friddu pò esse realizatu è allevia u dolore.

Reduce l'inflamazione

● Cumpressa fridda è trattamentu friddu pò riduce a permeabilità di i vini sanguini, aumenta a viscosità di u sangue, riduce a congestione è l'edema, è rende u sangue faciule da coagulare.U gonfiore rallenta a ricuperazione, cusì i pazienti cercanu di evitari.

● Bingheng cold compress ice bag adopta u sistema cumminatu di congelazione è compressione per cura currettamente di u ghjinochju, minimizzà l'inflamazioni è accelerà u tempu di ricuperazione.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Macchine per massaggi di cumpressione(costume di compressione d'aria, avvolgi per gambe di compressione d'aria medica, stivali di compressione d'aria, ecc) èserie DVT.

Gilet petto pt

③ Riutilizzabilebracciale à tourniquet

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(involucro di ghjinochju di compressione fredda, compressa fredda per u dolore, macchina di terapia fridda per spalla, pacche di ghiaccio per u codo etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile all'apertomaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjacciu per spallaect)


Tempu di Postu: Nov-04-2022