L'ochji sò gonfiati.Caldu o friddu ?

Sì i vostri ochji sò gonfi è pienghjenu, hè megliu applicà prima compressa fridda, è poi applicà compressa calda 10-20 minuti dopu.

In generale, dopu chì l'ochji pienghjenu è diventanu gonfi, a permeabilità di i vini sanguini lucali aumenterà gradualmente in i primi 10 à 20 minuti.Per mezu di l'apertura dilata, l'exudate cresce gradualmente.In u risultatu, l'inflazione di u tissutu serà accelerata è u paci si sentenu inzuccatu è incunificatu.À questu tempu, a compressa fredda pò riduce in modu efficace a permeabilità di i vini sanguini è rallentà l'exsudation per mezu di u principiu di espansione calda è cuntrazione fridda.U tempu hè 10-20 minuti.

Quandu l'exsudation di a pelle di l'ochju inchata righjunghji u equilibriu, ci vole circa 20 minuti.À questu tempu, l'inflamazione pò cumpressà i vini sanguini di i tessuti circundanti, purtendu à ischemia, ipoxia è ancu necrosi di i tessuti circundanti, aumentendu u risicu di infezzione.Per quessa, hè necessariu di espansione i vini sanguigni bè cù una compressa calda per assicurà chì l'ossigenu in i tessuti lucali hè purtatu via cù i rifiuti di necrosi di tissuti, chì hè favurèvule à a ricuperazione di l'inflamazioni di l'ochju sottu à u mecanismu di riduzzione di l'exsudazione è di crescita. metabolismu.

Dopu questu, l'alternanza pò riduce l'inflamazione è alleviate l'incommodità causata da diverse temperature.

Quantu tempu hè a compressa fredda adattata per a ferita di u polso?

U trattamentu di compressa fridda per a ferita di u polso deve durà circa una meza ora, è deve esse firmatu per un tempu.

A ferita di u polso appartene à a ferita aguda.I cambiamenti principali in u stadiu iniziale di a ferita aguda sò a rupture di i vini sanguini, a permeabilità aumentata è l'aumentu di sanguinamentu di tissutu è exsudation.Troppu sangue exuded è fluidu di tissuti ùn pò micca esse scaricatu per via di l'imballaggio di a pelle, chì gradualmente formarà gonfiore, causendu dolore è sentimenti di gonfiore.Per quessa, a compressione fridda hè necessariu per cuntrarà i vini sanguini in questu tempu per riduce a permeabilità di i vini sanguini è l'exudazione di u fluidu di tissutu.

In ogni casu, un longu tempu di cumpressione fridda pruvucarà l'ipoxia di tissuti, l'ischemia o ancu a necrosi, chì ùn hè ancu micca favurevule à l'absorzione è u trasportu di i rifiuti metabolichi.In u casu di u polsu è altre ferite di tissuti rossi, questu tempu hè di circa una meza ora.Dopu à quessa, a compressione fridda ùn aiuterà micca à u paci, è ancu aggravate i danni à u polsu.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Tuta di cumpressione d'aria(gamba di compressione d'aria, stivali di compressione, vestiti di compressione d'aria è per spalla ecc) èserie DVT.

Gilet di sistema di liberazione di e vie aeree

Tourniquetbracciale

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(Pack di ghiaccio per a caviglia, pack di ghiaccio di u coddu, pack di ghiaccio per u ghjinochju, manica di compressione fredda, pack friddu per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjinochju di terapia di fridduect)


Tempu di Postu: Nov-14-2022