U megliu trattamentu per DVT

Sicondu un gran numaru di casi di sequele di trombosi venosa prufonda di i membri inferjuri in l'Ospedale Orientale di Shanghai, cumminati cù l'ultimi rapporti di ricerca internaziunali, u schema di trattamentu cunsigliatu hà i vantaghji di riduce rapidamente l'edema, prevene l'ulcera di i membri inferiori è accelerà u ricanalizazione di trombosi venosa prufonda.

U schema specificu hè u seguente:

(1) Trattamentu di cumpressione di pompa d'aria intermittenti duie volte à ghjornu, più di 15 minuti ogni volta;

(2) Purtate calzini elastici cù pressione media o sopra dopu u trattamentu di compressione di a pompa d'aria;

(3) Pigliate dui pasticchi di Emeland una volta à ghjornu.

(4) I Pacienti cù trombosi aguda anu bisognu di usà heparina è warfarina per u trattamentu anticoagulante.Verificate a vena prufonda cù B-ultrasound ogni 6 mesi per capiscenu a recanalizazione, è verificate a vena iliaca cù CT un annu dopu.

Applicazione di u sistema di terapia d'onda d'aria in DVT

I dati di ricerca domestica è straniera mostranu chì VTE hè una causa impurtante di morte inespettata in i spitali.Una volta chì l'embolia pulmonaria si trova, per via di a so alta rata di disabilità è di fatalità, u costu di trattamentu di i pazienti hè assai aumentatu, è i disputi medichi causati da questu sò ancu frequenti.

In u prucessu di cure intensive, per via di frenu è l'influenza di e malatie di i malati, i malati sò assai faciuli di causà a furmazione di DVT, è quasi tutti i pazienti sò gruppi d'altu risicu.In cunsiderà i numerosi contraindicazioni di droghe anticoagulanti, a cumminazzioni di droghe è prevenzione fisica hè diventata una scelta inevitabbile per parechji ospedali durante u periodu di trattamentu.

Sicondu l'intruduzioni di a nova edizione di e Linee Guida di a Cina per a Diagnosi, Trattamentu è Prevenzione di Tromboembolismu Pulmonari, u Cunsensu di l'Esperti nantu à a Prevenzione di Trombosi Venosa Profonda è Embolismu Pulmonare dopu a Chirurgia Ginecologica è altre linee guida, a prevenzione IPC per i pazienti à risicu altu deve esse. esse applicata almenu 18 ore à ghjornu.

Meccanismo di azione d'onda d'aria

Inflate, espansione, spremete è deflate l'aria attraversu l'airbag multicamera in ordine è ritmu per furmà a pressione circulante nantu à u tessulu di l'arti, in modu di prumove u ritornu venoso, rinfurzà a perfusione arteriale, migliurà a circulazione di sangue è a circulazione linfatica, impediscenu l'aggregazione di fattori di coagulazione è aderenza à l'intima vascular, aumentanu l'attività di u sistema fibrinoliticu, prevene a trombosi venosa profonda (DVT) è u tromboembolismu pulmonariu (PTE), è eliminà l'edema di i membri.

Hè incarnatu in i seguenti aspetti:

1. Accelerate u flussu di sangue è eliminà stasi di sangue;

2. U sangue accelerated ùn hè micca fàciule à furmà eddy currenti daretu à la valve vena, accussì si pò flush u locu daretu à a valve vena chì hè facile à furmà trombus, impediscendu cusì a furmazione di trombu vena prufonda;

3. U flussu di sangue acceleratu stimula e cellule endoteliali vascular per liberà EDRF (fattore di rilassante endothelial vascular), chì pò lubricate u muru vascular è impedisce l'aderenza di fatturi di coagulation.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

① Cumpressione d'ariavestitu èserie DVT.

②Pneumaticu automaticuTourniquet

③ Riutilizzabile Friddu CalduPack

④ Terapia di pettugilet

⑤Terapia di Aria è AcquaPad

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di Postu: Dec-12-2022