Prevenzione è trattamentu di DVT

Cuncepzioni

Trombosi venosa prufonda(DVT)si riferisce à a coagulazione anormale di sangue in u lumen di vini prufonde.Hè un disordine di riflussu venoso carattarizatu da u dulore lucale, tenerezza è edema, spessu in l'estremità inferiori.A trombosi venosa prufonda (DVT) hè ricunnisciuta cum'è una di e malatie più difficili è potenzialmente periculose per a vita in a medicina muderna.Dopu a trombosi, se ùn hè micca u diagnosticu è u trattamentu puntuale, l'embolia pulmonaria pò esse furmatu in u stessu tempu è pò purtà à cunsequenze gravi, ancu a morte.Ci sò certi pirsuni hannu sequelae cum'è varices, eczema crònica, ulcers, ulcer seriu prolongatu, cusì chì u membru in u statu di malatie risidui, causari dulore-longu termine, affettanu a vita, è ancu perde a capacità di travaglià.

Sintomi

1. Limb swelling: Questu hè u sintumu più cumuni, u membru hè edema micca depressu.

2.Dolore: Questu hè u primu sintomu, a maiò parte si prisenta in u gastrocnemius di u vitellu (a parte posteriore di a gamba inferiore), a coscia o l'area inguinale.

3.Varicose: A reazzione compensatoria dopu a DVT hè principalmente manifestata cum'è a protrusione di vini superficiali di i membri inferjuri nantu à a superficia di a pelle, cum'è i vermi.

4.Reazione di u corpu tutale: Aumentu di a temperatura di u corpu, a freccia di u pulsu rapidu, l'aumentu di i globuli bianchi, etc.

Precauzioni

I metudi di prevenzione di DVT includenu principalmente prevenzione basica, prevenzione fisica è prevenzione di droghe.

1.Prevenzione fisica

Dispositiu di pressione di gonfiamentu intermittenti:Abbigliamento di cumpressione d'ariaVesti Dvt.Diverse parti utilizanu stili differenti, Pò prumove u ritornu venoso, L'usu deve sottu a guida prufessiunale.

2. Bprevenzione asic

* Vestiti di cumpressione d'aria è serie DVT.Dopu l'operazione, elevà u membru affettatu 20 ° ~ 30 ° per impedisce u ritornu venoso.

* Muvimenti in u lettu.Quandu a cundizione permette, vultate spessu in u lettu, fate più attività di u lettu, cum'è l'esercitu di funzione quadriceps.

* Esce da u lettu u più prestu pussibule, fate più respirazione profonda è tosse, è rinfurzà l'eserciziu di ogni ghjornu, cum'è caminata rapida, jogging, tai chi, etc.

3.Dprevenzione di tappe

Hè principarmenti include heparin ordinariu, heparin di pisu molekulari più bassu, antagonista di vitamina K, inhibitor factor Xa, etc. I metudi d'usu sò principarmenti divisu in iniezione sottucutanea è amministrazione orale.


Tempu di post: Jul-01-2022