Prevenzione è infermiera di TVP (3)

infermiera

2. Guida dietetica

Instruisce à u paci à manghjà una dieta ricca in fibra cruda, manghja più verdura è frutti, beie più acqua, mantene a taburete senza ostaculi, è evite l'usu di lassativi.Reduce a defecazione furzata di u paci, risultatu in u mal di testa è l'aumentu di sanguinamentu.A defecazione furzata pò causà l'aumentu di a pressione abdominale di u paci, affettendu cusì u ritornu venoso di i membri inferiori.Se ùn site micca chjaru, pudete dà una dieta di tubu di alimentazione nasale è attente à a nutrizione.

3. Prumove u backflow

U scopu di elevà l'armu affettatu di u paci da 20-30 ° hè di prumove u ritornu venoso di u membru affettatu, in modu di riduce l'inflamazione di u membru, è attente à e misure calde di u membru.

4. Cura di a pelle

Se u paci hà bisognu à urinate in u lettu per via di a malatia, u paci deve esse datu frequenti scrubbing di a pelle, fate attenzione à mantene a pelle di u paci in un statu pulitu, mantene a unità di u lettu pulita è in ordine, è aiuta u paci à vultà è pate u so spinu, micca più di una volta ogni 2 ore, per prevene a furmazione di eczema è ferite di pressione nantu à a pelle di u paci.

5. Esce da u lettu

L'absorzione di sangue di u paci hè bona.Dopu chì a cundizione hè stabile, esce da u lettu u più prestu pussibule pò ancu prevene efficacemente a trombosi.

6. Trattamentu sintomaticu

Per i malati cù DVT, i signali vitali è u gasu di u sangue deve esse monitoratu vicinu, u riposu assolutu di u lettu, senza forza, trattamentu anticoagulant, è trattamentu sintomaticu cum'è analgesia deve esse usatu.

7. Precauzioni

Prima di u massaggio di i membri è u trattamentu di pressione d'onda d'aria, l'ultrasound Doppler di culore deve esse realizatu per cunfirmà chì u paci ùn hà micca trombosi;In u prucessu di l'intervenzione infermiera, duvemu attente à seguità a cunniscenza di a salute di i pazienti è di e so famiglie, invece di esse una mera formalità;Amparate à utilizà e cumpetenze di cumunicazione, selezziunate i metudi di cumunicazione adattati secondu u livellu di educazione di u paziente, ottene una cumunicazione efficace, migliurà u cumpurtamentu di cunfurmità medica di u paziente è di a famiglia, permette à u paziente di capisce currettamente a malatia, coopera attivamente cù u travagliu medico è riduce l'incidenza. di cumplicazioni.

Riassuntu

L'intervenzione precoce, l'eserciziu è u trattamentu di pressione d'onda d'aria per i malati cù hemorrhage cerebral pò prevene in modu sicuru è efficace a furmazione di DVT in i membri inferjuri di i malati cù hemorrhage cerebral, migliurà a qualità di vita di i pazienti è migliurà a relazione trà l'infermiera è i pazienti.I medichi è i pazienti travaglianu inseme per prumove a ricuperazione massima di i pazienti.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

Disegnu cuntempuraneuVestiti di cumpressioneèserie DVT.

Fibrosi cisticaVestTrattamentu

pneumatica dispunibiletourniquetbanda

caldu èriutilizzabilepacchetti di terapia di friddu

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di Postu: Aug-22-2022