Prevenzione è infermiera di DVT(2)

Misure di intervenzione basica di DVT

5. DVT prevenzione fisica

Attualmente, a terapia d'onda di pressione di l'aria hè a misura preventiva fisica più comunmente usata, chì ùn hà micca solu un effettu evidenti, ma hà ancu un altu gradu di cuuperazione di pazienti è low cost.(usatu senza trombosi).Elevate u ramu affettatu 20-30 ° è massaggiate l'armu.

Nota: pruvate micca di infusione i membri inferiori.Ùn infuse micca i membri hemiplegic.Una volta chì u trombu hè furmatu, ùn massaggiate micca i membri.

6. Prevenzione di droga DVT

U trattamentu profilatticu di droga deve esse datu à i pazienti in risicu di furmazione.

Medicamenti cumunimenti usati: heparin sodium (calcium), enoxaparin sodium per injection, warfarin, rivaroxaban, etc.

Nota: durante l'usu di l'anticoagulanti, l'attenzione deve esse pagata per osservà strettamente se u paci hà sagnamentu.L'anticoagulanti eccessivi ponu facilmente causà sanguinamentu, chì hè unu di i fatturi di risichi per l'hemorrhage cerebral.Segui i struzzioni di u duttore per verificà regularmente a stampa di sangue.Osservate attentamente a pupilla di cuscenza di u paziente, i segni vitali è l'attività fisica di u paci, è informate puntualmente u duttore per trattà ogni situazione anormale.

infermiera

1. Infermiera psicologica

I Pacienti cù hemorrhage intracerebral sò generalmente in cundizione critica.I pazienti è e so famiglie sò propensi à l'ansietà, u timore è l'irritabilità, chì affettanu u trattamentu per una cooperazione inadegwata.Avemu da fà un bonu travagliu in a cura psicologica di i pazienti, incuragisce i pazienti à rinfurzà a ricuperazione di fiducia, informà i pazienti di e cause di trombosi venosa prufonda, cunsiquenzi avversi à risicu altu, misure preventive è altre precauzioni, è cunsigliate i pazienti è e so famiglie per informà immediatamente. U persunale medicu di ogni discomfort, capisce è risolve puntualmente l'incomodità è i prublemi di u paziente, risponde seriamente à e dumande è risolve i dubbi, aumenta a fiducia di u paziente, è facenu sforzi cumuni cù u persunale medico per cooperà cù l'altri per superà a malatia, Per creà un bonu medico. sperienza è cura psicologica cunfortu per i pazienti.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

Disegnu cuntempuraneuVestiti di cumpressioneèserie DVT.

Fibrosi cisticaVestTrattamentu

pneumatica dispunibiletourniquetbanda

caldu èriutilizzabilepacchetti di terapia di friddu

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di post: Aug-19-2022