Prevenzione è infermiera di DVT(1)

Trombosi venosa profonda (TVP)spessu accade in i malati hemiplegic cù hemorrhage cerebral.A DVT generalmente si trova in i membri inferjuri, chì hè una complicazione cumuni è seria in a pratica clinica, cù una probabilità di 20% ~ 70%.Inoltre, sta complicazione ùn hà micca manifestazione clinica evidenti in u stadiu iniziale.S'ellu ùn hè micca trattatu è intervene in u tempu, pò purtà à u dulore, inzucchendu è altri sintomi di i membri di u paci, è pò ancu guidà à l'embolia pulmonaria, affettendu seriamente u trattamentu è u pronostico di u paci.

Fattori di risicu

Stasi di sangue venosa, ferita endoteliale di u sistema venoso, ipercoagulabilità di u sangue.

Causa di furmazione

À longu andà in u lettu è incapace di eserciziu autonomamente o cù pocu eserciziu passiu portarà à lentu u flussu di sangue di i membri inferiori, è allora a circulazione di u flussu di sangue serà ostruita per furmà trombosi venosa prufonda di i membri inferiori.

Misure d'intervenzione di basa diDVT

1. Gestione di a pupulazione chjave

Per i malati cù hemiplegia è u riposu longu di u lettu, duvemu attente à a prevenzione di DVT, test D dimer, è cuntinuà à realizà l'esame ultrasound di culore per quelli chì anu anormalità.

2. Umidità abbastanza

Pregunte à u paziente per beie più acqua, circa 2000 ml per ghjornu, per riduce a viscosità di u sangue.

3. Osservazione vicinu

Observe attentamente i membri inferiori di u paci per u dolore, l'inflamazione, a pulsazione di l'arteria di u pede dorsale è a temperatura di a pelle di u membru inferiore.

4. Eserciziu funziunale u più prestu pussibule

I Pacienti sò incuraghjiti à realizà a furmazione di a funzione di i membri più prestu pussibule, cumpresu principalmente l'esercitu di a pompa di l'ankle è a cuntrazione isometrica di quadriceps brachii.

Movimentu di a pompa di a caviglia

Metudu: u paci era stendu in u lettu, è i so pedi sò stati furzati à attaccà i so pedi quant'è pussibule è poi appughjà, mantene per 3 seconde, è poi ricuperà.Persisteva per 3 seconde, è dopu hà rotatu i so puntelli 360 ° intornu à l'articulazione di l'ankle, 15 gruppi ogni volta, 3-5 volte à ghjornu.

Contrazione isometrica di quadriceps brachii

Metudu: i pazienti sò stati stendu in u lettu, i so gammi sò stati stesi, è i musculi di a coscia sò stati stesi per 10 seconde.Allora rilassate per 10 volte per gruppu.Sicondu a situazione specifica di i pazienti, 3-4 gruppi o 5-10 gruppi ogni ghjornu.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

ChirurgiaVesti di cumpressionesèserie DVT.

Dispositivo di oscillazione di u muru di pettuVest

pneumatica manualetourniquet

caldu èterapia di compressione fridda

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di post: 15-aug-2022