A popularizazione di a cunniscenza medica - compress friddu

A cosa serve principalmente a compressa fredda?

A compressione fridda pò riduce a temperatura di i tessuti lucali.Per i malati di traumu, a bassa temperatura causata da a compressione fridda pò custruisce i vini sanguini lucali, riduce u sanguinamentu è riduce a pressione di l'hematoma nantu à i tessuti circundanti, per ottene l'effettu di detumescence è sollievu di u dulore.

Per i malati cù a frebba alta, a compressione fridda nantu à a fronte, i membri è l'ascella pò calà a temperatura è migliurà l'incomfort.

A compressa fredda appartene à u rinfrescante fisicu, cumparatu cù droghe (cum'è paracetamol).Hè simplice è praticu per uperà, cunvene per ottene materiali, bonu in effettu clinicu, è ùn hà micca riazzioni avversi serii.Hè l'operazione terapèutica preferita per a frebba moderata è u dolore in a pratica clinica.

Cumpressa calda di gonfiore di granu o compressa fredda?

Duranti u periodu di inflammazione aguda (in 72 ore), a compressa fridda hè megliu cà a compressa calda per più di 72 ore.

A diffarenza trà a compressa calda è a compressa fridda hè chì a cumpressa calda pò prumove l'espansione di i capillari è prumove a circulazione di sangue lucale, mentre chì a compressa fredda pò sminuisce i capillari è riduce a inflamazioni lucali è l'edema relativamente.Granuloma di granu hè causatu da infezzione bacteriana.In più di l'usu di droghe, a compressa fridda è a compressa calda deve esse ancu usata, perchè a compressa fridda reduce l'exsudation in u stadiu agutu, Inhibit discomfort ocular causata da gonfiore di tissuti lucali;

Dopu à u periodu di inflammazioni (72 ore dopu), a compressa calda pò prumove a circulazione di u sangue lucale, cusì chì più globuli bianchi ponu agisce nantu à a parte gonfia di l'ochju, prumove cusì l'assorbimentu di inflammazioni, prumove a guariscenza è a ricuperazione di i tessuti.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Tuta di cumpressione d'ariaMacchine di cumpressione di gambevestitu di cumpressione di u corputerapia di compressione d'ariaecc) èserie DVT.

Gilet petto CF

Tourniquetin medicale

Macchina di terapia di friddu(Pack di ghiaccio per i piedi, pelliccia di ghiaccio per u ghjinochju, manica di ghiaccio per u coddu, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(cisterna di piscina gonfiabilelettu anti-dolore di lettumacchina di terapia di friddu per u spinuect)


Tempu di Postu: Nov-11-2022