Prestate attenzione à u stadiu di eliminazione di trombi

A trombectomia chirurgica hè un metudu chì pò eliminà rapidamente i trombi in pocu tempu.Dopu chì u trombus hè sbulicatu, a vena bluccata torna à a patency, è un megliu prognosi à longu andà pò esse ottinutu sguassendu cumplettamente u trombu per a cirurgia.A causa di u grande traumu, sanguinamentu è cumplicazioni di a cirurgia, ùn ci sò micca assai ospedali chì realizanu a ricerca clinica.

Nta l'ultimi anni, l'applicazioni di droghe trombolitiche è u rapidu sviluppu di a tecnulugia intravascular facenu chì u cuncettu di "pulizia di trombus" vene à esse.In a basa di a terapia anticoagulante, a terapia trombolitica pò esse cunsiderata cum'è una scelta di strategia attiva è efficace, chì hè adattata per i pazienti DVT chì escludenu contraindicazioni trombolitiche.

Attualmente, urokinase (UK) è alteplase sò l'agenti fibrinolitici più cumunimenti utilizati in a terapia trombolitica clinica DVT in casa è in l'esteru.A terapia trombolitica pò accelerà a ricanalizazione trombolitica, prutegge a funzione di a valvula, riduce l'incidenza di PTS, è a migliione di a qualità di vita di i pazienti hè positivamente ligata à u gradu di trombolisi.A terapia trombolitica pò esse divisa in trombolisi venosa periferica (trombolisi sistemica) è trombolisi diretta da catetere (CDT).

Cù a migliione di l'equipaggiu di intervenzione è a tecnulugia, CDT hà vantaghji evidenti in u trattamentu di DVT.Cuntatta direttamente u trombulu lucale cù droghe trombolitiche, chì aumenta significativamente a cuncentrazione di droghe trombolitiche intornu à u trombo.L'area di cuntattu trà droghe trombolitiche è trombosi hè significativamente più grande di quella di a trombolisi venosa perifèrica.U trattamentu CDT aumenta significativamente a quantità di droghe chì agiscenu nantu à u trombo, aumenta significativamente a freccia di ricanalizazione vascular dopu a trombolisi, è l'effettu curativu hè significativamente megliu cà quellu di a trombolisi venosa perifèrica.

U CDT hè diventatu u metudu tromboliticu più cumunimenti utilizatu à u mumentu, chì pò riduce in modu efficace e cumplicazioni sanguinanti mentre accelerà a trombolisi.A trombectomia meccanica farmaceutica (PMCT) hè un dispositivu cù rotazione à l'estremità di a testa, chì pò sfracicà i trombi è sughjelu in u cateteru per mezu di pressione negativa, è poi cunghjuntà cù CDT tradiziunale, chì pò riduce a dosa di droghe trombolitiche è u tempu di trattamentu di circa. 50%.

L'effettu di l'eliminazione di trombosi di PMCT è CDT hè simile, ma PMCT hè più sicura, accelera a ricanalizazione di trombi, riduce u tempu di trattamentu, riduce l'applicazione di droghe trombolitiche è complicazioni sanguinanti, riduce l'incidenza di PTS, riduce u numeru di ghjorni in l'uspidale è riduce u u costu di l'uspidale.

U studiu Cavent hè un studiu randomizatu cuntrullatu di a terapia anticoagulante standard cumminata cù CDT è a terapia anticoagulante standard nantu à a trombosi aguda di vena profonda iliofemoral, chì hà reclutatu pazienti da 20 ospedali in u Norvegia Nordu.

I risultati di stu studiu mostranu chì, cumparatu cù a terapia anticoagulante sola, a terapia CDT cumminata pò riduce significativamente u risicu di PTS, ma ligeramente aumenta u risicu di sanguinamentu.Tuttavia, paragunatu à a trombolisi sistemica, stu risicu di sanguinamentu pare accettabile.

Stu risultatu sustene a ricunniscenza di e linee guida recenti chì u trattamentu cumminatu di CDT pò esse cunsideratu in i malati cù trombosi venosa prufonda proximale è pocu risicu di sanguinamentu.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Tuta di cumpressione d'ariagamba di compressione d'ariastivali di compressionevestiti di cumpressione d'aria è per spallaecc) èserie DVT.

Gilet di sistema di liberazione di e vie aeree

Tourniquetbracciale

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(Pack di ghiaccio per a caviglia, pack di ghiaccio di u coddu, pack di ghiaccio per u ghjinochju, manica di compressione fredda, pack friddu per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjinochju di terapia di fridduect)


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022