Novu pruduttu - piscina gonfiabili

Sta settimana, a nostra cumpagnia hà lanciatu un novu pruduttu, piscina inflatable.Introduceraghju i metudi di inflazione di a piscina inflatable.

Strumenti è metudi di gonfiamentu:

1. Pompa elettrica

A pompa elettrica hè guidata da energia elettrica è hà una alta efficienza di inflazione.Hè adattatu per i prudutti gonfiabili di media è grande scala.A piscina inflatable ordinaria dura solu 3-5 minuti.

Utilizazione: a pompa elettrica hà generalmente trè specificazioni di ugelli d'aria, chì sò applicabili à i prudutti gonfiabili grandi, medii è chjuchi rispettivamente.Sicondu u portu d'inflazione di u corpu di a piscina, selezziunate l'ugello di l'aria currispundente per copre l'ingressu di l'aria per l'inflazione.Se a pompa elettrica hè riscaldata, hè cunsigliatu di piantà l'inflazione è aspittà chì a pompa elettrica si rinfriscà prima di l'inflazione.Inoltre, a pompa elettrica pò ancu esse usata per l'estrazione di l'aria è a deflazione di i prudutti gonfiabili.

2. Pompa à pedi

A pompa di pede hè guidata manualmente, cù efficienza di inflazione generale, adattata per i prudutti gonfiabili di picculi è mediu.Ci vole più di 30 minuti per piscine gonfiabili ordinarie per aduprà a pompa di pede.

Utilizazione: quandu si usa a pompa di pede per gonfià, ùn aduprate micca a forza eccessiva, ma ancu a forza.A bocca di l'aria appariscerà durante u prucessu di inflazione, è deve esse reinseritu.

3. Pompa a manu

A pompa manuale hè guidata manualmente, cù efficienza di inflazione lenta è prezzu bassu, chì hè adattatu per i picculi prudutti gonfiabili.Ùn hè cunsigliatu per piscine gonfiabili.

I trè metudi di inflazione sopra sò simplici è faciuli d'operare.Hè cunsigliatu di utilizà una pompa elettrica per gonfià a piscina inflatable.U tempu di inflazione generale hè solu 3-5 minuti, risparmiendu tempu è sforzu.Dopu l'usu, pò ancu esse usatu per l'estrazione di l'aria di a piscina inflatable, chì hè cunvenuta per u almacenamentu di a piscina.Ci vole 30-45 minuti per passà nantu à a pompa.Hè ricumandemu chì l'utilizatori chì volenu esercità per l'inflazione cunzidenu l'opzione.A pompa manuale hè longa è laboriosa, per quessa ùn hè micca cunsigliatu per aduprà.

 

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

①Vestimenti di cumpressione regolabili èserie DVT.

②VibrazioneGilet di expectazione

③ pressione sanguigna dispunibilebracciale

④ Caldu èpacchettu di terapia di friddus

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di post: Jul-29-2022