A necessità di ricuperazione dopu l'esercitu

· Prublemi cum'è u fallimentu di ricuperà rapidamente dopu à a furmazione, a ferita di fatigue è a ferita causata da l'eserciziu eccessivu pò diventà u più grande ostaculu in u modu di migliurà a prestazione di l'atleti, è pò ancu purtà à a fine di a vita sportiva.

·Cumu risolve questi "sottoprodotti" purtati da a furmazione à grande scala hè ancu un prublema chì tutti i prufessiunali sportivi anu bisognu di affruntà è di risolve ogni ghjornu.

·A prevenzione è u trattamentu di e ferite di l'atleti hè sempre statu un tema impurtante in a ricerca di sport cumpetitivi.

·Cù u sviluppu di a medicina sportiva muderna, u principiu di prezzu (prutezzione, riposu, cumpressione di ghiaccio, fascia di pressione è elevazione) hè stata largamente utilizata in i primi aiuti è a prevenzione di ferite sportive.

A furmazione di grande quantità di eserciziu cambia l'ambienti internu di e persone, è ancu porta assai ferite.

·U dannu è a morte di e cellule, a rupture di capillaries, è l'accelerazione di u metabolismu portanu à l'accumulazione di un gran numaru di sangue, leucocytes, fragments di cellule di tissuti è fluidu di tissutu in u situ dannatu;

· L'ipoxia lucale produce una grande quantità di l'acidu latticu;

· I cambiamenti in l'hormone è a regulazione di i nervi portanu à spasmi musculari è squilibri metabolichi.

· L'atleti sentenu gonfiore, rigidità, dulore è dolore musculare ritardatu.

·L'accumulazione di sti ferite ancu aumentà assai a probabilità di ferite sportive.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

ChirurgiaVesti di cumpressionesèserie DVT.

Dispositivo di oscillazione di u muru di pettuVest

pneumatica manualetourniquet

caldu èterapia di compressione fridda

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di Postu: Aug-12-2022