saccu di ghiaccio di pressione di l'aria di compressione à fretu medicale, funzioni doppie, effetti doppiu

Perchè avemu bisognu di ghiaccio?

Effettu di u trattamentu di ghiaccio nantu à a ferita sportiva

(1) Effettu nantu à a circulazione di sangue di i vini sanguini periferici

U trattamentu di ghiaccio pò cambià a permeabilità vascular, riduce l'edema è l'exsudation, è hà un bonu effettu nantu à a regressione di l'edema inflammatory, l'edema traumaticu è l'hematoma in u stadiu agutu.

(2) Effettu nantu à i musculi

1. Effettu eccitante: l'estimulazione di u friddu à cortu termine pò excite u tissutu musculare è prumove a cuntrazzioni di u musculu skeletal.

2. Effettu inhibitore: L'estimulazione di u friddu à longu andà pò inibisce l'attività di i neuroni motori, allargà a cuntrazzione, a rilassazione è a latenza di u musculu scheleticu, riduce a tensione musculare è allevia u spasm muscular.

(3) Effettu nantu à u metabolismu di a pelle è di i tessuti

L'estimulazione di u friddu locale pò riduce a temperatura di a pelle, i musculi, l'articulazione è l'altri tissuti, riduce u ritmu metabolicu di u tissue, u cunsumu d'ossigenu, l'attività di mediatore inflamatoriu è l'acidosi metabolica.

(4) Effettu nantu à a inflamazioni

U trattamentu friddu pò prumove a vasoconstriction di u tissutu lucali, riduce u metabolismu di tissuti, inibisce l'exsudation inflammatory è sanguinamentu di i vini sanguini, è allevia u dolore.

Ci hè ancu un metudu di trattamentu cumuni per i feriti sportivi - trattamentu di pressione!

A terapia di pressione, cunnisciuta ancu com'è terapia di pressione, si riferisce à u metudu di applicà una pressione adatta nantu à a superficia di u corpu umanu per ottene un certu scopu terapeuticu.A terapia di pressione hè unu di i trattamenti più impurtanti è basi per u linfedema.

(1) U rolu di a terapia di stress

1. Reduce a pressione di ultrafiltrazione efficace è a carica linfatica.

2. Aumentà u flussu di vini è limfatiche.

3. Consolidate l'effettu terapèuticu di u drenaje linfaticu manuale.

4. Reduce fibrosis, soften tissues, è riduce u voluminu di gonfiore.

5. Fornite u sustegnu necessariu per a pompa di musculu è migliurà l'efficienza musculare per prumove u reflux.

(2) Precauzioni per u trattamentu di u stress

Ch'ella sia bandage dressing o purtendu collants di pressione (manichi), fate attenzione à a pressione adatta.A pressione hè troppu chjuca per ottene un effettu terapeuticu.Se a prissioni hè troppu alta, i nervi è i vini sanguini seranu cumpressi, chì causanu ischemia tissutale o necrosi nervosa.

Profilu di a cumpagnia

Massaggiatore di pressione d'aria medica(Pantaloni di compressione d'aria, avvolgi di gamba di compressione d'aria medica, sistema di terapia di compressione d'aria ecc) èserie DVT.

gilet di terapia toracica

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta per terapia di freddo, gilet per terapia di freddo, macchina per crioterapia portatile in Cina, macchina per crioterapia in Cina personalizzata)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022