Manta di Ghiaccio è Cappucci di Ghiaccio

L'usu di a manta di ghiaccio è di a calotta di ghiaccio hè unu di i metudi di rinfrescamentu fisicu cumuni in clinica.U rinfrescante fisicu include a terapia di friddu locale è a terapia di friddu di u corpu tutale.

A terapia di u friddu lucale include una borsa di ghiaccio, una manta di ghiaccio, una calotta di ghiaccio, una compressa umida fredda è una borsa di rinfrescante chimicu.A terapia di friddu sistemicu include scrub d'acqua calda, scrub etanolu, enema d'acqua salata di ghiaccio, etc.

Ùn importa micca u tipu di rinfrescamentu fisicu (terapia di friddu) hè utilizatu, i sustanzi più bassi di a temperatura di u corpu umanu sò usati per agisce nantu à u corpu lucale è sanu di u corpu per ottene hemostasi, sollievu di u dolore, trattamentu antiinflamatoriu è antipireticu.Per mezu di una valutazione puntuale è efficace di i sintomi lucali o sistemichi di u paci, l'applicazione curretta di a terapia di friddu è di calore pò risponde à i bisogni fisichi è mentali di u paci.

definizione

A manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio utilizanu u principiu di refrigerazione di semiconductor per rinfriscà l'acqua distillata in u cisterna d'acqua, circulate è scambià l'acqua in a manta di ghiaccio è a calotta di ghiaccio attraversu l'ospite, prumove a cunduzzione è a dissipazione di u calore di a pelle in cuntattu cù superficia manta, accussì comu ghjunghje sin'à u scopu di rinfriscà, riduce u cunsumu d'energia in u corpu di u paci, prutegge u tessulu cerebrale, riduce u cunsumu di ossigenu di u cervellu, è assicurà a funzione di organi impurtanti.

Meccanismu di l'ipotermia ligera in u trattamentu di a ferita cerebrale

1. Reduce u cunsumu di l'ossigenu di u tessulu cerebrale è l'accumulazione di l'acidu latticu.

2. Prutegge a barrera di u sangue è riduce l'edema cerebrale.

3. Inhibit u dannu di i prudutti tossichi endogene à e cellule cerebrali.

4. Reduce l'influssu di calcium è bluccà l'effettu tossicu di u calciu nantu à i neuroni.

5. Reduce u dannu di a proteina strutturale di e cellule cerebrali è prumove a riparazione di a struttura è a funzione di e cellule di u cervellu.

6. Reduce a ferita axonal diffusa.

 

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(vestimenti di linfedema per e gambe, maniche di compressione per linfedema, sistema di terapia di compressione d'aria, etc.) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta di terapia di friddu, gilet di terapia di friddu, manica di gamba di pacchettu di ghiaccio, pacchettu caldu per painetc)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022