Cumpressa calda

A compressione calda pò rilassà i musculi, dilate i vini sanguini, prumove a circulazione di sangue è accelerà l'assorbimentu di l'essudati.Per quessa, hà effetti antiinflamatori, detumescence, sollievu di u dolore è di retenzioni di calore.Ci hè dui tipi di cumpressa calda, à dì cumpressa calda secca è compressa calda umida.Prestate attenzione à impedisce u scalding durante l'usu.

Compressa calda secca: Stu metudu hè relativamente còmuda.Aduprate un saccu d'acqua calda o altri sustituti, cù l'acqua calda in l'internu (à una temperatura di 60 ~ 80 ℃) è una spugna fora per imbulighjà in a pusizione dumandata da u paci.

Compressa calda umida: hà una forte penetrazione è un bonu effettu antiinflamatoriu.Prima di l'applicazione, applicà vaselina o oliu comestible nantu à a pelle locale, copre cù una strata di gasa, mette una piccula spugna in acqua calda, bagnata è vite à l'area affettata finu à chì l'acqua ùn gocce, copre cù una capa di plastica. tela, è poi copre cù una spugna per mantene u calore.A temperatura di u pannu hè basatu annantu à u principiu chì u paci ùn si sentenu caldu.Sustituitu ogni 3 à 5 minuti, è appricà continuamente per 20 à 30 minuti.

Stu metudu hè applicabile à i furunculi iniziali, grani, myositis, artrite, lumbalgie, etc. Tuttavia, cumpressa calda ùn deve esse usata prima di u diagnosticu di l'abdomen agutu, quandu l'infezzione in l'area triangulu periculosa di a faccia diventa. suppurative, quandu u sanguinamentu internu si trova in parechji organi, è quandu a contusione di i tessuti molli si trova in a prima fase.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(vestimenti di linfedema per e gambe, maniche di compressione per linfedema, sistema di terapia di compressione d'aria, etc.) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta di terapia di friddu, gilet di terapia di friddu, manica di gamba di pacchettu di ghiaccio, pacchettu caldu per painetc)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di Postu: Nov-28-2022