Cumu ricuperà in modu efficace dopu un entrenamentu d'eserciziu pesante?

Cumu ricuperà in modu efficace dopu un entrenamentu d'eserciziu pesante?

1. marchjà pianu pianu

Dopu à a furmazione di longa distanza, ùn ferma micca immediatamente, ma cammina lentamente per 5-10 minuti.Camminà lentamente pò aiutà à calà a freccia di u core à un livellu calmu, prumove a circulazione di sangue in i gammi per aiutà i musculi à escretà l'acidu latticu, è evite u scossa di gravità causata da u riposu bruscu.

2. supplementu nutrimentu è u sonnu

Dopu à a furmazione, avete bisognu di rinfurzà l'acqua è u zuccheru u più prestu pussibule.Ma ùn manghja micca troppu à tempu, è utilizate a manera di manghjà menu è di manghjà più pasti per supplementà l'energia.

U sonnu hè u modu più efficace per restaurà a forma fisica.A bona qualità di u sonnu pò accelerà l'autoguarigione di u corpu.

3. cumpressa di ghiaccio pressurized

A compressione di ghiaccio pressurizzata hè diventata un modu di rutina di ricuperazione per l'atleti di maratona dopu a furmazione.

A cumpressa di ghiaccio pò prumove a vasoconstriction, u metabolismu lento è riduce a morte cellulare innecessaria;appiattite i noduli miofasciali, riduce u spasm muscular, è accelerà a ricuperazione musculare;rilassate i musculi è accelerà a descomposizione di l'acidu latticu;riduce u ritmu di cunduzzione di u nervu sensitivu è rivive in modu efficace u dolore;prumove a liberazione di fattori rilassanti derivati ​​da l'endoteliu lucali è accelerà a reabsorption di u fluidu tissutale;stimulà u flussu linfaticu è accelerà i rifiuti di u corpu.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Abbigliamento di cumpressione d'ariaèserie DVT.

②Macchina vibratoria di espulsione di sputumgilet è cintura pettu

③Cappello di ghiaccio/coperta di ghiaccio/tourniquet

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di post: Jul-25-2022