Expectoration Vest——un putente assistente per riduce a probabilità di infezzione pulmonale

Ugilet d'espettorazione(Sistema di expectorazione oscillatoriu respiratoriu) hè utilizatu in u trattamentu di a cura di i pulmoni in diversi dipartimenti cum'è medicina respiratoria clinica, medicina d'urgenza, neurologia, chirurgia cardiotoracica, pediatria, oncologia è geriatria.

Cumu fà questugilet d'espettorazionetravagliu?

Gilet d'aspettativahè basatu annantu à u principiu di simulazione di a tosse fisiologica normale.Cunnettendu u gilet purtatu da u paci à a pompa di impulsi d'alta velocità attraversu u pipeline, è gonfiendu è deflating rapidamente, u muru di u pettu di u paci avarà un muvimentu diastolicu regulare, è e vie aeree è i pulmoni di u paci averà un flussu d'aria tremulu autonomu è una forza di drenaje direzionale. , chì prumove a rilassazione, a liquefaction è a caduta di u mucus di e vie aeree è i metaboliti profondi in ogni lòbulu pulmonariu.

Perchè hè automaticugilet d'espettorazionel'assistente ghjustu per riduce a probabilità di infezzione pulmonale?

Perchè ùn pò micca solu migliurà a deposizione di sputum, ma ancu migliurà a circulazione di sangue di i pulmoni, prevene l'estasi venosa, rinfurzà a forza è l'efficacità di i musculi respiratorii, pruduce riflessu di tosse, migliurà u livellu di l'ossigenu, riduce in modu efficace l'infezione batterica, assicura a liscia. di e vie respiratorie, è impediscenu l'occurrence di pulmonite, atelectasia è altre cumplicazioni.

 Sintomi adattativi

· Sputum eccessivu è viscosu in a via aerea

· Stabbilisce a via aerea artificiale è bisognu di ventilazione meccanica

· Exacerbation acute of chronic obstructive pulmonary disease, atelectasie, infezzione abdominal

·Bronchiectasie, fibrosi pulmonaria cistica cù espettorazione massiva

·Anziani è infirmi, in lettu à longu andà

·Pacienti cù respirazione profonda è tosse causata da u dolore dopu a cirurgia

·Pneumonia pediatrica, coma, gravies di miastenia, malatie pulmonari occupazionali

 

 

 

 

 


Tempu di post: Jul-22-2022