Contraindicazioni di i sacchetti di l'aria di l'apparatu terapeuticu

Ùn ci hè micca contraindicazione assoluta.I contraindicazioni relative sò i seguenti:

1. Vechju è accumpagnatu da insufficienza cardiaca severa o malatie cardiovascular.

2. Cumplicatu cù scossa, chì ùn hè micca stata cumpletamente corretta.

3. In un statu di fallimentu sistemicu.

4. L'ipoxia severa ùn hè micca stata curretta.

Specificazione di u funziunamentu per l'apparatu terapeuticu di l'ipotermia lieve

Preparazione prima di l'operazione

1. U flussu d'aria in a sala di preparazione di l'ambiente hè liscia;Fornitu di alimentazione, regulatore di tensione è filu di terra affidabile;A distanza trà u ventu è l'ughjettu deve esse più grande di 20 cm.

2. Preparate l'apparechju terapeuticu di l'ipotermia ligera, u cordone d'alimentazione, u filu di terra, u sensoru di temperatura, pipeline, lenzuola, acqua distillata, mistura hibernating, relaxant muscular, materiali di tracheotomia, etc.

3. Preparazione di u paci

⑴ Spiegà à i pazienti o à i membri di a famiglia prima di l'usu.

⑵ Evaluate a cundizione.

(3) Hibernating mistura: Prima di trattamentu ipotermia lieve, aduprà chlorpromazine, promethazine è dolantine per 100 ㎎, è aghjunghje 0.9% NS à dilute à 50ml.Aduprate una micro pompa d'iniezione è injecte per via intravenosa.Dopu chì u pazientu entra gradualmente in u statu di hibernazione, u trattamentu di l'ipotermia ligera pò esse realizatu.

⑷ A mistura di hibernazione ùn hè micca necessaria per u raffreddamentu fisicu di a testa solu.

4. L'instrumentu deve esse prontu per cunnette tubi, mantelli è sensori.

e cose chì necessitanu attenzione

1. U paci ùn deve esse spustatu o vultatu viulente durante u trattamentu di l'ipotermia ligera per evità l'ipotensione ortostatica.

2. Rinfurzà a gestione di e vie respiratorie è implementà strettamente diverse operazioni asettiche per prevene l'infezzione.

3. Assicurà a circulazione di l'aria interna è mantene a unità di lettu secca è pulita.

4. Mantene a pipa di l'acqua dolce di l'instrumentu terapicuu di l'ipotermia liscia è evitendu pieghe o curvature.

5. A manta di ghiaccio si sparghje da a spalla à l'anca di u paci, è ùn deve micca toccu u collu per evità a bradicardia causata da l'excitazione nervosa simpatica.

6. A manta ùn hè micca pavimentatu cù qualsiasi materiale d'insulazione termale per evitari l'effettu.Una sola capa di fogli cù una forte absorption d'acqua pò esse usata per assorbe l'acqua generata per via di a diferenza di temperatura.

7. A manta di ghjacciu deve esse chjappu è pianu, è ùn deve esse plegata per evità di bluccà a circulazione.

8. Una volta chì i fogli sò bagnati, anu da esse rimpiazzati in u tempu per evitari discomfort à u paci.

9. Asciugà l'acqua condensata intornu à a manta di ghiaccio in u tempu per evitari di affettà u funziunamentu normale di a macchina è impedisce a fuga elettrica.

10. Duranti l'usu di a manta di rinfrescante, osservate a pusizioni di a sonda, è curreghja in u tempu si casca o hè in una pusizioni impropria.

11. U casu di l'instrumentu terapèuticu di l'ipotermia ligera deve esse fundatu per prutege a sicurità di i pazienti è di u persunale medico.

12. Verificate l'alarma prima di usu.

Profilu di a cumpagnia

Tuta di cumpressione d'aria(gamba di compressione d'aria, stivali di compressione,vestiti di cumpressione d'aria è per spallaecc) èserie DVT.

Gilet di sistema di liberazione di e vie aeree

Tourniquetbracciale

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(Pack di ghiaccio per a caviglia, pack di ghiaccio di u coddu, pack di ghiaccio per u ghjinochju, manica di compressione fredda, pack friddu per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjinochju di terapia di fridduect)


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022