Cumpressa fridda

A compressa fredda pò riduce a congestione lucale o l'emorragia, è hè adattatu per i pazienti dopu a tonsillectomia è l'epistaxis.Per a prima fase di a ferita di i tessuti molli lucali, pò prevene l'hemorrhage subcutaneous è l'inflamazione, riduce u dolore, impedisce a diffusione di inflammazioni è riduce a temperatura di u corpu.

Cumpressa fridda di cuscinu di ghiaccio: Quandu avete febbre è mal di testa, hè adattatu per utilizà un cuscinu di ghiaccio.Tuttavia, deve esse nutatu chì u cuscinu di ghiaccio ùn deve micca toccu a parte sottu à a spalla, in particulare per l'anziani è i zitelli.Quandu s'utilice u cuscinu di ghiaccio, hè megliu à pad una spugna grossa nantu à a spalla per mantene u calore.Se u cuscinu di ghiaccio hè troppu friddu è incòmode, pò esse aghjustatu da padding una toalla.

Cumpressa fridda cù u saccu di ghiaccio: pigliate un saccu tondo è strettu, mette acqua fridda è ghjacciu in questu, è torce a mità di u saccu per fà un saccu di ghiaccio longu è strettu, chì hè assai efficace per a tonsillite, otitis, mal di denti è mal di gola. .A parti torciata hè ghjustu appiccicata à u palatu inferjuri, è poi fissu cù l'aiutu di un cinturione triangulare.Hè megliu attaccà u nuddu di u cinturione triangulare nantu à a cima di a testa.

Ice bag (o ice cap) cumpressa fridda: quandu u dannu di i tessuti molli si trova in u locu, a compressa fredda di sacchetti di ghiaccio autofattu pò esse usata per riduce l'inflamazione è alleviate u dulore.U metudu di pruduzzione hè cusì:

1. Articuli: sacchetti di ghiaccio è copre, cubi di ghiaccio è bacini.

2. U metudu di u funziunamentu: prima mette i cubetti di ghiaccio in un bacinu, lavate i bordi è i cantoni di u ghjacciu cù l'acqua, è mette u ghjacciu in un saccu di ghiaccio circa a mità di pienu.Dopu à l'esaurimentu, legate è secche a bocca di u saccu di ghiaccio, mantene a testa in giru è verificate s'ellu ùn ci hè micca fuga d'acqua, poi mette in a manica è mette in a pusizione necessaria.

Quandu si applica una compressa fredda, fate attenzione à a reazione di u paci, è smette di utilizà s'ellu ci hè tremulu è pallidu.U saccu di ghiaccio rinfrescante pò esse piazzatu nantu à a fronte di u paci, a testa o u collu, l'ascella, l'inguine è altri grandi vini sanguini nantu à a superficia di u corpu.Tuttavia, si deve dinù esse nutatu chì ùn pò esse troppu friddu, è pò esse aghjustatu per mezu di towel pad, saccu, etc.

 

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

Disegnu cuntempuraneuVestiti di cumpressioneèserie DVT.

Fibrosi cisticaVestTrattamentu

pneumatica dispunibiletourniquetbanda

caldu èriutilizzabilepacchetti di terapia di friddu

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di Postu: 25-Nov-2022