Attenti à "assassinu silenziosu" - embolia pulmonaria (PE)

Cù u sviluppu di a medicina è l'attenzione di e persone à a salute, assai malatie ponu esse cuntrullati in modu efficace è ancu guariti.In ogni casu, ci sò ancu casi induve certi pazienti chì parevanu esse in cundizione stabile o chì ùn anu micca induzione di malatie evidenti mori di colpu.Chì ghjè u mutivu?

In più di i fatturi di risichi cum'è l'infartu miocardicu è l'ictus, ci hè un altru fattore di risicu chjamatu "embolia pulmonaria", chì hè chjamatu "assassinu silenziu" da a cumunità medica.

L'embolia pulmonaria, inseme cù l'infartu miocardicu è l'ictus, hè una di e trè malatie cardiovascular fatali maiò, cù un altu tassu di mortalità è di disabilità.Inoltre, a so incidenza hè generalmente subita è oculata, chì ùn hè micca faciule di truvà.I sintomi clinichi è i segni sò ancu a mancanza di specificità, chì hè faciule per esse misdiagnosed è miss, è i pazienti stessi ùn sanu micca è fate attenzione à questu.Dunque, l'embolia pulmonaria hè cum'è un "assassinu silenziu", chì si stende tranquillamente intornu à noi.

Solu quandu avemu cunnisciutu noi stessi è u nemicu pudemu esse invincibili.Cumu prevene è caccià stu "assassinu", avemu prima capisce ciò chì hè l'embolia pulmonaria.

L'embolia pulmonaria hè una seria di cambiamenti fisiopatològichi chì portanu à a disfunzioni respiratorie è circulatorie è ancu a morte súbita dopu chì u trombu in vena prufonda caduta è ghjunghje à l'arteria pulmonaria cù a circulazione di sangue è blucca l'arteria pulmonaria.À mezu à elli, a bedridden à longu andà, tumore, obesità, malatie di cori è pulmoni, ancu frattura, traumu, cirurgia è altri pazienti sò fattori d'altu risicu per l'occurrence di embolismu pulmonaria.Dunque, i malati cù diverse malatie è ancu e persone sane anu da impedisce l'occurrence di trombosi venosa.

I so manifestazioni principali sò:

Accensione brusca di tosse, dolore di pettu, strettezza di pettu, dispnea, hemoptisi, sincope, febbre, etc., di quale a dispnea hè a più cumuna (80% - 90%), soprattuttu iniziu bruscu o aggravamentu bruscu;Puderà ancu cambià da asintomaticu à diminuite a pressione di sangue o ancu a morte súbita;Ci sò ancu parechji pazienti cù hemoptisi è sincope cum'è i primi sintomi.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

Cumpressione d'ariaMassagerèserie DVT.

②Macchina vibratoria di espulsione di sputoVest

emergenza medicatourniquet

caldu èriutilizzabilecuscinetti per massaggi

Altrus cum'è i prudutti civili TPU

⑥ Terapia di l'Aria è di l'AcquaPad


Tempu di Postu: Aug-26-2022