Applicazione è precauzioni di l'instrumentu terapèuticu di l'onda di pressione d'aria(3)

 

Funzioni principali

1. Edema di i membri superiori è inferjuri: linfedema primariu è secundariu di i membri superiori è inferjuri, edema venoso crònicu, lipoedema, edema mistu, etc. In particulare per u linfedema di l'estremità superiore dopu a cirugia di u pettu, l'effettu hè notevuli.U principiu di trattamentu hè di prumove a circulazione di sangue è a circulazione linfatica, stringhje qualchi metaboliti dolorosi è incòmodi è u dolore inflamatoriu chì causanu sustanzi in a circulazione principale è sguassate, per eliminà l'edema.

2. Per i malati cù hemiplegia, paraplegia è paralisia: I Pacienti cù hemiplegia, paraplegia, paralisi è u restu longu di u lettu sò propensu à a trombosi venosa prufonda di i membri inferjuri per via di lentu flussu di sangue è senza contractility muscular.A paralisi è a ferita di a spina sò i fatturi di risichi più altu per DVT, cù una probabilità di 50-100% di furmazione.A prevenzione è u trattamentu improperu pò purtà à l'embolia pulmonaria minacciata di a vita, o gonfiore, ulcerazione è pigmentazione di a pelle di i membri inferiori.L'applicazione di l'apparatu terapeuticu di pressione d'onda d'aria pressurize ripetutamente i membri è poi allevia a pressione, in modu di pruduce a cuntrazione è rilassazione cum'è i musculi, prumove a circulazione di sangue venosa è linfatica, è ottene un effettu di massaggio cumpletu, chì hè di grande significatu in a prevenzione di vena profonda. trombosi è impediscenu l'atrofia musculare di i membri inferiori.

3. Per u pede di diabete è a neuritis perifèrica di a diabetes: l'apparechju terapèuticu di pressione di l'onda di l'aria hè appiicata à u membru malatu in sequenza.In u prucessu di accelerà u ritornu di u sangue venoso è u fluidu di tissutu limfaticu, a linfa è u sangue venoso pò esse guidatu rapidamente à l'estremità prossimale di u membru, riducendu a pressione in u tissutu di u limb.In u tempu di l'evacuazione di gasu, l'approvvigionamentu di sangue arteriale hè rinfurzatu rapidamente, in modu chì l'approvvigionamentu di sangue è di ossigenu di u tissutu di l'armu pò esse migliuratu rapidamente, pò ancu sguassà metaboliti è sustanzi chì causanu dolore infiammatori, chì hè più favurevule à a riabilitazione di i pazienti. cù ischemia arteriale di i membri inferiori (pede di diabete, neuritis periferica di diabete, claudicazione intermittente).

4. Per i malati cù i pedi di diabete, postu chì l'usu di u trattamentu di pompa di pressione aumenta a perfusione di u flussu di sangue di i nervi è l'ossigenazione, è aumenta u cunsumu d'ossigenu di i nervi per ghjunghje à u scopu di migliurà e funzioni, i sintomi di numbness di i membri sò significativamente ridotti, è u A sensazione di a pelle hè più sensibile chè prima di trattamentu.Di solitu, u dulore serà ridutta o sparitu dopu à 4 o 5 volte di l'anesthesia.

5. Poveru circulazione di sangue di i membri: l'instrumentu terapicuu di pressione d'onda d'aria usa pressione intermittenti.Attraversu l'espansione ripetuta è a cuntrazione di l'onda di l'aria, pò migliurà a circulazione di sangue, migliurà a temperatura di a superficia di a pelle, espansione è attivà i vini sanguini, aiuta à luttà contra a trombosi è migliurà a circulazione, sguassate i rifiuti metabolichi in sangue, rinfurzà l'ossigenazione di i membri, è aiuta à risolve e malatie. causatu da disordini di circulazione di sangue.

6. Per insufficiency venous: per varices, ulcers venous è altri casi induve reflux venous ùn hè micca bè, stu prodottu di strumenta terapicuu di pressione d'onda d'aria hè equivalente à una pompa di reflux venous.Si usa a pressione di gradiente.A prissioni à l'estremità distale hè grande è a prissioni à l'estremità prossimale hè chjuca, chì sprime u linfedema è certi sustanzi metabolichi chì causanu dolore è discomfort in a circulazione principale per sguassà.

7. Per e persone di mezza età è vechji: pò prumove a circulazione di sangue, allevia a fatigue musculare, allevia u dolore, è ricuperà da a paralisi.Attraversu l'espansione ripetuta è a cuntrazione di l'onda di l'aria di u metru di pressione, pò migliurà significativamente a circulazione di sangue, aumentà a temperatura di a superficia di a pelle umana, ottene l'effettu di espansione è attivazione di i vini sanguini, è aiuta à risolve a causa radicale di e malatie causate da. disordini di circulazione di sangue.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Massaggiatore di pressione d'aria medica(Pantaloni di compressione d'aria, avvolgi di gamba di compressione d'aria medica, sistema di terapia di compressione d'aria ecc) èserie DVT.

gilet di terapia toracica

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta per terapia di freddo, gilet per terapia di freddo, macchina per crioterapia portatile in Cina, macchina per crioterapia in Cina personalizzata)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022