Applicazione è precauzioni di l'instrumentu terapèuticu di l'onda di pressione d'aria(2)

Dipartimentu Applicabile:

Dipartimentu di riabilitazione, dipartimentu di ortopedia, dipartimentu di medicina interna, dipartimentu di ginecologia, dipartimentu di reumatologia, dipartimentu di cardiologia, dipartimentu di neurologia, dipartimentu di neurovascular perifericu, dipartimentu di hematologia, dipartimentu di diabete, UCI, ospedale di prevenzione è trattamentu di malatie occupazionali, Uffiziu di Sport, famiglia, maestri, anziani.Imprese di assistenza sanitaria, case di riabilitazione, centri di perdita di pisu, case di anziani per anziani, etc.

Contraindicazione:

L'infizzioni severi di i membri ùn sò micca stati cuntrullati in modu efficace

Trombosi venosa profonda recente di i membri inferiori

Eruzione ulcerosa di grande area

Tendenza sanguinante

Superiorità:

1. Hè sicuru, verde è non-invasive, chì cunforma à a direzzione di sviluppu di a medicina muderna.

2. Cunsulazione di trattamentu.

3. U costu di trattamentu hè bassu.

4. U funziunamentu di l'equipaggiu di trattamentu hè diventatu sempri più simplice, chì pò esse usatu per l'usu medico è domesticu, è l'effettu hè garantitu.

5. Hà parechje effetti nantu à certi malatii.

6. U trattamentu di e malatie hè più è più largu.

Precauzioni di trattamentu:

1. Prima di trattamentu, verificate s'ellu l'equipaggiu hè in bona cundizione è se u paci hà sagnamentu.

2. Verificate u membru affettatu prima di ogni trattamentu.Se ci sò ulceri o ulcere di pressione chì ùn anu micca ancu scabbed, isolate è prutegge prima di trattamentu.Se ci sò ferite sanguinanti, pospone u trattamentu.

3. U trattamentu deve esse fattu mentre u paci hè svegliu è u paci ùn deve micca disturbu sensoriale.

4. Durante u trattamentu, fate attenzione à osservà u cambiamentu di u culore di a pelle di u membru affettatu, dumandate u sensu di u paci, è aghjustate a dosa di trattamentu in u tempu secondu a situazione.

5. Spiegà l'effettu di u trattamentu à i pazienti, sguassate e so preoccupazioni, è incuraghjenu i pazienti à participà attivamente è à cooperà cù u trattamentu.

6. Per i malati anziani cù una poca elasticità vascular, u valore di pressione principia da una età chjuca è gradualmente aumenta finu à chì hè tolleratu.

7. Se i membri / parti di u paci sò esposti, fate attenzione à portà vestiti di isolamentu di cuttuni dispunibuli o guaine per prevene l'infezzione croce.

8. Hè ricumandemu chì i terapeuti chì utilizanu a terapia sequenziale di pressione positiva per a prima volta pruvate l'instrumentu in persona, perchè ci hè una dosa regulare per seguità quandu si tratta di i malati cù disordini sensoriali.

9. Fate più volte di pazienti durante u trattamentu è trattà cù anormalità in u tempu.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

① Cumpressione d'ariavestitu èserie DVT.

②Pneumaticu automaticuTourniquet

③ Riutilizzabile Friddu CalduPack

④ Terapia di pettugilet

⑤Terapia di Aria è AcquaPad

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di pubblicazione: 12-09-2022