Applicazione è precauzioni di l'instrumentu terapèuticu di l'onda di pressione d'aria(1)

Apparecchiatura terapeutica di onda di pressione d'aria

L'instrumentu terapeuticu di pressione d'onda d'aria hè principalmente appiicata à e malatie vascular, chì ponu generà una certa pressione, è sta pressione hè segmentata, chì prumove u flussu di sangue in questu modu.Stu tipu di strumentu hè generalmente utilizatu per e persone cù più vini sanguini in i membri inferjuri.S'elli anu malatie vascular di i membri inferiori, in particulare l'anziani, ponu avè varicesi è altri prublemi.Una grande quantità di sangue s'accumula in i vini sanguini di i membri inferjuri, è a dilatazione di i vini sanguini pruvuca a chjusura relative di valvule venose, chì ùn ponu micca prumove u ritornu puntuale di sangue, è pò causà sintomi scomodi evidenti, cum'è u dolore lucale. , gonfiore, inconveniente in l'attività, è ancu aggravation dopu l'attività, chì afecta significativamente a vita.A pressione pò esse appiicata in rùbbriche da l'instrumentu terapèuticu, chì pò prumove u reflux di sangue in rùbbriche è ghjucà un certu rolu in a prumuzione.

 

Principiu di u strumentu terapeuticu di l'onda di pressione di l'aria

1. L'instrumentu terapeuticu di pressione d'onda di l'aria forma principalmente a pressione di circulazione di i membri è di i tessuti in sequenza è ripetutamente inflating and deflating the multi cavity air bag, stringhjendu uniformemente è ordinatamente l'estremità distale di i membri à l'estremità prossimale di i membri, prumove. u flussu di sangue è limfatica è migliurà a microcirculazione, accelerà u ritornu di u fluidu di tissutu di i membri, aiutendu à prevene a furmazione di trombi è edema di i membri, Si pò trattà direttamente o indirettu assai malatie ligati à a circulazione di sangue è linfatica.

2. Per mezu di massaggi passivi è ancu, cù l'accelerazione di a circulazione di sangue.Puderà accelerà l'assorbimentu di i rifiuti metabolichi, i fatturi inflammatorii è i fatturi chì causanu dolore in u sangue.Pò prevene l'atrofia musculare, impediscenu a fibrosi musculare, rinfurzà u cuntenutu di l'ossigenu di i membri, è aiuta à risolve e malatie causate da disordini di a circulazione di sangue (cum'è a morte di l'anellu di a testa femoral).

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

① Cumpressione di u corpu tutalevestitu èDVT vitellu

② Medica rapidatourniquet

③ Mantene a terapiapacchetti

④ Fisioterapiagilet

⑤ CumpressioneDispositivu di massaggi

Altrus cum'è i prudutti civili TPU


Tempu di Postu: Set-09-2022