Strumentu di terapia di pressione d'onda d'aria - terapia di pressione necessaria per a riabilitazione

Principiu terapeuticu

L'effettu fisiulogicu di drenaje meccanicu pruduttu da u riempimentu ordinatu di u dispusitivu di pompa di pressione da l'estremità distale à l'estremità prossimale accelera u flussu di sangue è prumove u ritornu di sangue venoso è linfa.

Hè applicabile à u trattamentu ausiliariu di a disfunzione di i membri è a vasculitis periferica non embolica causata da accidenti cerebrovascular, traumu cerebrale, chirurgia cerebrale, mielopatia, è ancu a prevenzione di trombosi venosa è a riduzione di l'edema di l'armu.

Disegnu speciale

L'airbag plantar pò agisce nantu à u plexus venoso plantar per prumove u ritornu di u sangue venoso.U disignu di u triangulu di u pede rende più còmode per prevene u pizzicu di u pede.

Airbag in cascata

U disignu di u saccu d'aria di tippu di tile pò eliminà in modu efficace l'angolo mortu di pressione durante u trattamentu, evite a stagnazione di sangue o riflussu, assicura u ritornu unidirezionale di sangue venoso è prutegge a valvula venosa.

L'airbag hè cuncepitu cù pressione circunferencial è agisce nantu à i membri in tutte e direzzione per prevene a trombosi venosa prufonda daretu à a valvula venosa.

Una macchina per parechje scopi

In più di prevenzione di DVT, pò ancu esse usatu per migliurà a sequenza di ferite nervi, riduce l'edema di i membri, prumove a circulazione di sangue è a circulazione linfatica, alleviate a fatigue è riabilitatu l'assistenza sanitaria.Hè una incarnazione perfetta di a riduzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza.

Dipartimenti applicabili

Dipartimentu di Riabilitazione, Dipartimentu di Ortopedia, Dipartimentu di Medicina Interna, Dipartimentu di Ginecologia, Dipartimentu di Reumatologia, Dipartimentu di Cardiologia, Dipartimentu di Neurologia, Dipartimentu di Neurovascular Perifferali, Dipartimentu di Ematologia, Dipartimentu di diabete, UCI, Ospedale di Prevenzione di Malattie Professionali, Uffiziu Sportiu, famiglie, maestri è anziani.Imprese di assistenza sanitaria, case di riabilitazione, centri di perdita di pisu, case di anziani per anziani, etc.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Fornitori di terapia di compressione in Cina(Pantaloni gonfiabili di compressione, tuta di compressione d'aria, sistema di terapia di compressione d'aria ecc) èserie DVT.

Gilet petto pt

③ Pneumaticu tatticutourniquet

Macchina di terapia di friddu(coperta per terapia di freddo, gilet per terapia di freddo, cuscinetto per terapia di freddo, coperta di ghiaccio per a cintura, macchina di crioterapia portatile in Cina personalizzata)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabile in forma di corimaterasso anti-dolore di pressionemacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di Postu: Dec-16-2022