Apparatu Terapeuticu di Pressione d'Onda d'Aria

Strumentu di pressione d'onda d'aria hè ancu chjamatu strumentu terapeuticu di pressione di circulazione, strumentu terapeuticu di pressione di gradiente, strumentu di circulazione di l'arti o pompa antitrombotica di pressione, è terapia fisica.L'instrumentu terapeuticu di pressione d'onda d'aria forma principalmente a pressione circulante nantu à i membri è i tessuti, gonfiendu è deflating ripetutamente l'airbag multicamera in ordine.Cumpressa l'estremità distale di u membru à l'estremità prossimale di u membru in modu uniforme, ordinatu è apprupriatu, prumove u flussu di sangue è di linfa, migliurà a funzione di a microcirculazione, accelera u flussu di ritornu di u fluidu di u tissutu di u membru, è aiuta à prevene furmazione di trombi è impedisce edema di l'armu, Si pò trattà direttamente o indirettu parechje malatie ligati à a circulazione linfatica di sangue.

L'apparechju terapèuticu di a pressione di l'aria hè un dispositivu chì sequentially inflates and pressurizes i sacchetti d'aria impannillati intornu à l'ankle, u vitello è a coscia.Pressurizing and reliefing the air bag, pò prumove significativamente a circulazione di u sangue è di u fluidu di tissuti, prevene a trombosi venosa, eliminà l'edema è impedisce a stasi venosa.Quandu u saccu d'aria hè cumplettamente gonfiatu, si sguassate di colpu di novu, è u sangue arteriale si precipita.À u listessu tempu, quandu hè imbuttatu, ottene una perfusione arteriale rinfurzata (modu arteriale), chì migliurà efficacemente i sintomi di ischemia arteriale di i membri inferiori.

In una parolla, per a medicina occidentale, questu hè un dispositivu efficace per guidà a circulazione di sangue;Per a medicina tradiziunale chinesa, hè un mudellu di u principiu di prumove a circulazione di sangue è caccià stasi di sangue è massaggi.

Principiu di trattamentu di l'apparatu terapeuticu di pressione d'onda d'aria

1. L'instrumentu terapeuticu di pressione di l'onda di l'aria forma principalmente a pressione circulante nantu à i membri è i tissuti da inflating ripetutamente è deflating l'airbag multicamera in ordine.Cumpressa l'estremità distale di u membru à l'estremità prossimale di u membru in una manera uniforme è ordinata, prumove u flussu di sangue è linfa, migliurà a microcirculazione, accelera u ritornu di u fluidu di u tissutu di u membru, è aiuta à prevene a furmazione di limfa. thrombus è prevene l'edema di i membri, Pò trattà direttamente o indirettamente parechje malatie ligati à a circulazione linfatica di sangue.

2. Per mezu di u massaggio passivu è uniforme, a circulazione di sangue hè accelerata.Puderà accelerà l'assorbimentu di i rifiuti metabolichi, i fatturi inflammatorii è i fatturi chì causanu dolore in u sangue.Pò prevene l'atrofia musculare, impediscenu a fibrosi musculare, rinfurzà u cuntenutu di l'ossigenu di i membri, è aiutanu à risolve e malatie causate da disordini di circulazione di sangue (cum'è l'osteonecrosi di a testa femoral).

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

Dispositivo di massaggio di compressione d'aria(gamba di compressione d'aria, stivali di compressione d'aria, cumpressione per linfedema, sistema di terapia di compressione pneumatica ecc) èserie DVT.

Gilet di compressione toracica per copd

Tacticaltourniquet pneumaticu

Terapia di u calore è u friddu(macchina di terapia fridda per u ghjinochju 、 pacchettu friddu per spalla 、 impacchetta di ghiaccio per i pedi 、 compressa fredda per a caviglia, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina linflatable outdoormaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjacciu per spallaect)


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022