Airbags di l'apparechju terapèuticu cù a pressione di l'onda è u ciclu

1 Per l'edema di i membri superiori è inferiori:

Linfedema primariu è secundariu di i membri superiori è inferjuri, edema venoso crònicu, lipoedema, edema mistu, etc. In particulare per u linfedema di l'estremità superiore dopu a cirugia di u pettu, l'effettu hè significativu.U principiu di trattamentu hè di prumove a circulazione di sangue è a circulazione linfatica, stringhje qualchi metaboliti è u dolore inflammatory chì causanu sustanzi chì causanu dolore è discomfort in a circulazione principale per eliminà l'edema.

2 Per i malati cù hemiplegia, paraplegia è paralisi:

I pazienti cun hemiplegia, paraplegia, paralisi è riposu à longu andà in u lettu sò propensi à trombosi venosa profonda di i membri inferiori per via di lentu flussu di sangue è cuntrazzioni musculari.A paralisi è a ferita di a spina sò i fatturi di risichi più altu per a trombosi venosa prufonda, cù una probabilità di 50-100% di furmazione.A prevenzione è u trattamentu improperu pò purtà à l'embolia pulmonaria minacciata di a vita, o l'inflamazioni di i membri inferiori, l'ulcere è a pigmentazione di a pelle.L'usu di l'apparatu terapeuticu di pressione d'onda d'aria pressurize ripetutamente i membri è poi li depressurizeghja, in modu di pruduce a cuntrazione è a rilassazione di i musculi, prumove a circulazione di sangue venoso è linfa, è ottene un effettu di massaggio cumpletu.Hè di grande significatu per prevene a trombosi venosa prufonda è impedisce l'atrofia musculare di i membri inferiori.

3 Per u pede diabeticu, neuritis periferica diabetica:

L'instrumentu terapeuticu di pressione d'onda d'aria hè appiicata à u membru malatu in sequenza.In u prucessu di accelerà u ritornu di u sangue venoso è u fluidu di tissutu limfaticu, a linfa è u sangue venoso pò esse guidatu rapidamente à l'estremità prossimale di u membru, riducendu a pressione in u tissutu di u limb.In u tempu di l'evacuazione di u gasu, l'approvvigionamentu di sangue arteriale hè rinfurzatu rapidamente, in modu di migliurà rapidamente l'approvvigionamentu di sangue è di ossigenu di u tissutu di l'extremità, è eliminà i metaboliti è i sustanzi chì causanu dolore infiammatori, hè più favurevule à a riabilitazione di i malati cù i membri inferiori. ischemia arteriale (pede diabeticu, neuritis periferica diabetica, claudicazione intermittente).

Per i pazienti cun pede diabeticu, perchè l'usu di a pompa di pressione aumenta a perfusione di sangue di i nervi è a cooperazione di l'ossigenu, è aumenta u cunsumu d'ossigenu di u nervu, in modu di migliurà a funzione, l'intorpimentu di i membri hè significativamente ridottu, è a sensazione di a pelle. hè ancu più sensibile chè prima di trattamentu.Di solitu, dopu à 4 o 5 volte di l'anesthesia, u dulore hè ovviamente alleviatu o sparitu.

5. Mala circulazione di sangue di i membri:

L'instrumentu terapeuticu di pressione d'onda d'aria usa pressione intermittenti.Attraversu l'espansione ripetuta è a cuntrazione di l'onda d'aria, pò migliurà a circulazione di sangue, aumentà a temperatura di a superficia di a pelle, espansione è attivà i vini sanguini, aiuta à prevene trombosi è migliurà a circulazione, sguassate i rifiuti metabolichi in sangue, rinfurzà l'ossigenazione di i membri, è aiutanu à risolve a malatia. causatu da disordini di circulazione di sangue.

6. Per l'insufficienza venosa:

In casu di ritornu venoso poveru, cum'è varice è ulcere venose, stu dispusitivu terapeuticu di pressione d'onda d'aria hè equivalente à una pompa di ritornu venosa.Cù pressione di gradiente, a prissioni à l'estremità distanti hè alta è a prissioni à l'estremità vicinu hè bassu, chì stringhjerà linfedema è certi sustanzi metabolichi dolorosi è incòmodi in a circulazione principale.

7 Per l'anziani :

Puderà prumove a circulazione di sangue, allevia a fatigue musculare, allevia u dolore, è ricuperà i membri paralizzati è incòmodi.Attraversu l'espansione ripetuta è a cuntrazione di l'onda di l'aria di u manometru di pressione, pò ovviamente migliurà a circulazione di sangue, aumentà a temperatura di a superficia di a pelle umana, ottene l'effettu di espansione è attivazione di i vini sanguini, è aiuta à risolve a causa di e malatie causate. da i disordini di a circulazione di sangue.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

①Psistema di terapia di compressione neumaticagamba di compressione d'ariastivali di compressionevestitu di cumpressione di u corpuecc) èserie DVT.

Gilet di terapia fisica di pettu

Tourniquetbanda medica

Terapia di ghiaccio è calore(pacchettu friddu per a caviglia, impacchetta fridda per u pede, involucro di compressione di ghiaccio, macchina di terapia di ghiaccio per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di terapia di ghiaccio per e gambeect)


Tempu di post: 31-oct-2022