Dopu à una caduta, cumpressa fridda o cumpressa calda?

Parechje persone piace usà asciugamani caldi per cumpressione bagnata dopu traumu.In fatti, stu metudu ùn hè micca favurevule à a guariscenza di traumu.Si deve esse rinfriscatu prima è poi riscaldatu, passu à passu.

A cumpressa fredda pò fà riduzzione di i capillari lucali, è hà l'effetti di l'hemostasi, antipireticu è u dolore.A compressione fridda deve esse realizatu u più prestu pussibule dopu u traumu.U metudu hè di piglià una spugna imbruttata in acqua fridda è mette nantu à a zona ferita, è rimpiazzà una volta ogni 3 minuti.I cubi di ghiaccio è l'acqua di ghiaccio ponu ancu esse messi in sacchetti d'acqua calda o sacchetti di plastica per l'applicazione esterna diretta per 20-30 minuti ogni volta.Per quelli feriti nantu à e mani è i caviglie, immerge a parte affettata direttamente in acqua fredda o lavate cù l'acqua di l'acqua.

Dopu à 24 ore di ferita, u rossu lucale, l'inflamazione, u calore è u dulore sparisce, è a compressa calda pò esse applicata solu quandu u sanguinamentu si ferma.U metudu hè di immergerà a toalla cù acqua calda è mette nantu à a zona affettata.Se ùn ci hè micca calore, rimpiazzà in u tempu, 30 minuti ogni volta, 1-2 volte à ghjornu.I pacchetti caldi, cum'è i sacchetti d'acqua calda è u salinu frittu pò ancu esse usatu.

A compressione calda pò dilate i capillari lucali, prumove a linfa è a circulazione di sangue trà i tessuti, accelerà u metabolismu, riduce l'inflamazioni, alleviate i spasmi musculari, facilita l'assorbimentu di congestioni è exudate, prumove a regenerazione è a riparazione di tessuti feriti, riduce l'adesione è accelera a guariscenza.In ogni casu, deve esse cura di ùn scald a pelle durante a compressione calda, in particulare per quelli chì sò inconsciente, paralizatu, insensibile è i zitelli.

Pò esse vistu da questu chì a compressa fridda è a compressa calda dopu à u traumu deve esse attentu à l'ordine, per ùn aggravà a malatia.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Tuta di cumpressione d'ariagamba di compressione d'ariastivali di compressionevestiti di cumpressione d'aria è per spallaecc) èserie DVT.

Gilet di sistema di liberazione di e vie aeree

Tourniquetbracciale

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(Pack di ghiaccio per a caviglia, pack di ghiaccio di u coddu, pack di ghiaccio per u ghjinochju, manica di compressione fredda, pack friddu per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjinochju di terapia di fridduect)


Tempu di Postu: 21-Nov-2022