Un'arma favurevule per prevene a trombosi venosa prufonda (3)

Supportu di a pulitica naziunale

Dopu à u scoppiu di COVID-19, l'apparechju terapeuticu di l'onda di pressione di l'aria hè statu sceltu in u catalogu di l'equipaggiu medicale urgentemente necessariu per a prevenzione è u trattamentu di l'epidemie di COVID-19 preparatu da l'Associazione di Equipamentu Medicu Chine.

Trà i 10 scopi naziunali di a qualità medica è di migliurà a sicurità in 2021, 8 continueranu à esse l'ugettivi in ​​2022, cumpresu l'obiettivu 5: migliurà a rata standard di prevenzione di tromboembolia venosa (VTE).

L'apparechju di terapia d'onda di pressione di l'aria pò ancu furnisce suluzioni di prevenzione di trombi per i pazienti in lettu à longu andà in casa.Hè applicabile à u trattamentu ausiliariu di accidenti cerebrovascular, traumatisme cerebrale, post-chirurgia cerebrale, disfunzioni di i membri causati da e malatie spinali è vasculite periferica non embolica.

Strumentu terapeuticu di l'onda di pressione di l'aria

L'instrumentu di trattamentu di pressione d'onda d'aria forma principalmente a pressione di circulazione di i membri è di i tessuti riempendu ripetutamente è sgonfiendu l'airbag multicamera in ordine, è estrude uniformemente, ordinatamente è appropritamente l'estremità distale di i membri à l'estremità prossimale di i membri. prumove u flussu di sangue è linfa è migliurà a funzione di a microcirculazione, accelerà u ritornu di u fluidu di u tissutu di l'armu, aiuta à prevene a furmazione di trombi è impedisce l'edema di i membri, pò trattà direttamente o indirettamente parechje malatie ligati à a circulazione linfatica di sangue. .

Applicabilità

01.Prevenzione di trombosi venosa prufonda (DVT): per prumove a circulazione di sangue, pò efficacemente impedisce a furmazione di trombosi venosa prufonda in i pazienti dopu a chirurgia, l'ortopedia è a neurologia o i malati in lettu à longu andà, è prumove a ricuperazione di i pazienti.

02.Linfedema: migliurà a circulazione di sangue è linfatica (cumpresa a microcirculazione) per eliminà l'edema.

03.Neuritis perifèrica di Diabetes: pò prumove a microcirculazione di i tessuti periferici, migliurà l'approvvigionamentu di sangue di i tessuti di i membri è i nervi periferichi, è hà un effettu evidenti nantu à a prevenzione è u trattamentu di a neuritis periferica di a diabetes è u pede di diabete.

04.Sindrome di u dulore regiunale cumplessu: pò alleviare u dulore, fà ricuperà i membri paralizzati è incòmodi, è ancu allevia i sintomi di intorpimentu di membri, mani è pedi friddi è altri suministru di sangue insufficiente.

05.A frattura, a ferita di i tessuti molli, a necrosi di a testa femorale, etc., prumove a circulazione di sangue è rinfurzà u metabolismu.

06.Altri bisogni di assistenza sanitaria è fisioterapia.

Profilu di a cumpagnia

I nostricumpagniahè ingaghjata in u campu di u sviluppu di tecnulugia medicale, cunsulenza tecnicu, airbag cure medicale è altri cure medicale rehabilitationiprudutticum'è una di l'imprese cumpletu.

① Cumpressione medicavistimenti èserie DVT.

② Gilet perfisioterapia di pettu

Cintura di tourniquet

Paccu friddu caldu

Altrus cum'è i prudutti civili TPU

⑥ Cumpressioneequipamentu di terapia


Tempu di post: 05-09-2022