Hè a faccia inchata in u sicondu ghjornu di l'estrazione di denti friddu o caldu?

U sicondu ghjornu di l'estrazione di denti, a faccia inchata hè generalmente trattata cù compress friddu.

Inflazione di a faccia causata da l'estrazione di denti.Dopu l'estrazione di i denti, i batteri patogeni (cum'è Streptococcus, Actinobacillus, etc.) in a cavità orale infettanu u tissutu periodontal, causendu inflammazioni suppurative acute.A so essenza hè sempre u gonfiore agutu dopu a ferita di i tessuti molli lucali.I cambiamenti principali in u stadiu iniziale di a ferita aguda sò a ruptura di i vini sanguini, a permeabilità aumentata, u sangue è u fluidu di u sangue da i tessuti.L'eccessivu di sangue è u fluidu di tissuti formanu gradualmente gonfiore perchè a pelle ùn pò esse scaricata, Sensazione di dulore è gonfiore.

Per quessa, a compressa fredda hè necessaria per cuntrarà i vini sanguini in questu tempu per riduce a permeabilità vascular è a fuga di fluidu tissutale.U tempu di trattamentu hè di 24-48 ore, è a megliu scelta hè una compressa fridda.

U sicondu ghjornu di l'estrazione di denti, era sempre in a finestra di trattamentu di compressa fridda di l'ora di 24-48, è l'effettu di cumpressione fridda era bonu.

Chì ghjè a diffarenza trà l'ochju friddu è l'ochju caldu?

L'occhi di cumpressione fredda è l'ochji di compressione calda anu da esse determinate secondu a situazione specifica.

A cumpressa calda di l'ochju hè generalmente usata in e seguenti situazioni:

1. Se vulete prumove a suppurazione in u casu di l'inflazione di u granu (l'inflazione di u granu hè una malatia purulenta di a glandula di a palpebra, chì pò alleviate u dolore è l'inflamazione è hè favurevule à a guariscenza), pudete aduprà cumpressa calda.

2. In ordine per allevà i sìntimi di l 'occhi seccu, cumpressa calda pò ancu esse usatu pi prumove a secrezione di glandula meibomian.3. Quandu uveitis o iridocyclitis si trova in l'ochji, cumpressa calda pò prumove a ricuperazione di a inflamazioni.

A cumpressa fridda hè generalmente usata per l'ochji cù traumatismi oculari aguti (in 24-72 ore).A cumpressa fridda pò esse usata per riduce l'inflamazione è piantà u sanguinamentu in u primu stadiu di traumu.Dopu à 2-3 ghjorni, una compressa calda hè necessaria per l'absorzione di a congestione è a guariscenza di i tessuti.

Cumpressa fridda propria o cumpressa calda pò ancu migliurà l'incomodità di i malati di miopia.Per esempiu, fatigue visuale, infezzione oculare assuciata, etc.

Profilu di a cumpagnia

Ucumpagniahà u so propiufabbricaè a squadra di disignu, è hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti medichi per un bellu pezzu.Avemu avà e seguenti linee di prudutti.

Tuta di cumpressione d'ariagamba di compressione d'ariastivali di compressionevestiti di cumpressione d'aria è per spallaecc) èserie DVT.

Gilet di sistema di liberazione di e vie aeree

Tourniquetbracciale

④ Caldu è fridducuscinetti di terapia(Pack di ghiaccio per a caviglia, pack di ghiaccio di u coddu, pack di ghiaccio per u ghjinochju, manica di compressione fredda, pack friddu per spalla, etc.)

⑤Altri cum'è i prudutti civili TPU(piscina gonfiabilimaterasso gonfiabile anti-escaramacchina di ghjinochju di terapia di fridduect)


Tempu di post: 18-novembre-2022